تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

کنایه مدافع استقلال به مربی پرسپولیس

 دیدار دو تیم آلومینیوم اراک و استقلال تهران درحالی با تساوی بدون گل به پایان رسید که آبی پوشان تهرانی نسبت به قضاوت سید علی داور مسابقه معترض بودند.

کد خبر: ۹۸۵۷۲
۰۹:۴۲ - ۱۱ تير ۱۴۰۰

کنایه مدافع استقلال به مربی پرسپولیس

دیدارنیوز ـ دراین میان، اما عارف غلامی مدافع ملی پوش استقلال با طعنه به مصاحبه اخیر حمید مطهری گفت: «یک موضوع دیگر هم هست که دیدیم کنایه می‌زنند که از بهانه‌های خودتان قوی‌تر باشید. ما از بهانه‌ها قوی‌تر باشیم، اما از این مسائل غیرفوتبالی چطور قوی‌تر باشیم؟ داور وقتی گل صحیح را نمی‌دهد چه کنیم؟ من نمی‌دانم و یک فکری به حال این فوتبال کنید. به جایی رسیدیم که از این فوتبال زده شدیم. من عارف غلامی ٢٣ ساله دارم از اتفاقاتی که در این فوتبال می‌افتد زده می‌شوم. فوتبال برای خیلی‌ها زندگی است، اما ما فقط زنده بودن را تجربه می‌کنیم.»

لازم به یادآوری است که حمید مطهری مربی تیم پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی با گل گهر سیرجان گفته بود: «سه بازیکن مصدوم از اردوی تیم ملی داریم. بازیکنان ما نقش کلیدی در تیم ملی داشتند، اما برای پرسپولیسی‌ها همیشه اولویت تیم ملی و نام مقدس ایران بوده است. بازیکنان کلیدی دیگری هم داریم که می‌توانیم جایگزین کنیم. ثابت کرده‌ایم تیم خوبی هستیم و با کار تیمی موفق می‌شویم.

هیچ موقع دنبال بهانه و فرار رو به جلو نیستم. برای موفقیت باید همیشه قوی‌تر از بهانه‌ها باشید و بهانه آوردن موجب می‌شود رو به پایین بروید.»

به نظر می‌رسد استقلالی‌ها از جمله عارف غلامی مدافع شمالی این تیم، صحبت‌های حمید مطهری را به خود گرفته و معتقدند او به تیم آبی پایتخت طعنه زده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی