تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

بیش از ۶۵ درصد معتادان متجاهر کشور در استان تهران هستند

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تهران گفت: بین ٦٥ تا ٧٠ درصد معتادان متجاهر کشور در استان تهران هستند که ساماندهی این افراد کار بسیار دشواری است.

کد خبر: ۹۸۲۶۶
۱۸:۳۱ - ۰۸ تير ۱۴۰۰

بیش از نیمی معتادان متجاهر کشور در استان تهران

دیدارنیوز ـ مصطفی هادی زاده روز سه شنبه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تهران افزود: در حال حاضر بیش از ١٤ هزار نفر از معتادان متجاهر در مراکز مربوطه نگهداری می‌شوند.

وی ادامه داد: از نظر قانونی امکان پذیرش بخشی از معتادان متجاهر نظیر بیماران خاص، دارای کبر یا صغر سن در مراکز ماده ١٦ وجود ندارد.

هادی زاده گفت: ساماندهی معتادان با همکاری همه دستگاه ها، به صورت مستمر در حال انجام است.


بیشتر بخوانید: قیمت واکسن‌های مشهور کرونا در دنیا


دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تهران اذعان داشت: با اینکه استان تهران، استان حاشیه‌ای و مرزی نیست از نظر میزان کشفیات مواد مخدر در سال گذشته رتبه پنجم را داشته است.

کشف ١٢ تن مواد مخدر در استان تهران از ابتدای سال جاری

به گفته هادی زاده از ابتدای سال تاکنون بیش از ١٢ تن مواد مخدر در استان تهران کشف شده است.

وی ادامه داد: بیشترین کشفیات مواد مخدر در تهران هروئین، شیشه و گل بوده است.

هادی زاده با بیان اینکه ١٤ هزار از معتادان در مراکز نگهداری می‌شوند، اضافه کرد: ظرفیت کاری دو هزار نفر داریم و پلیس به صورت مستمر در حال اجرا و اقدام است.

تصمیماتی در خصوص اتباع بیگانه معتاد متجاهر مبنی بر ترک و تحویل دادن آن‌ها به کشورهایشان گرفته شد.

ظرفیت پذیرش معتادان متجاهر زن در مراکز نگهداری کم است

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تهران گفت: ٣٠٠ نفر ظرفیت پذیرش برای معتادان متجاهر زن وجود دارد که نیازمند افزایش ظرفیت برای ساماندهی آن‌ها هستیم.

هادی زاده افزود: امروز مقرر شد از سوی سپاه حضرت رسول (ع) تا پایان ماه جاری یک مرکز با ظرفیت ٢٠٠ نفر به بهره برداری برسد و با این مرکز شرایط ما بهینه خواهد شد.

به گفته وی٣٠ درصد از معتادان متجاهر که در مراکز ماده ١٦ نگهداری نمی‌شوند، کارتن خواب هستند که باید از سوی بهزیستی و شهرداری تهران ساماندهی شوند.

۵۰ درصد معتادان متجاهر تهران از دیگر استان‌های کشور هستند

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تهران گفت: تهران برای معتادان متجاهر از این حیث که توسط خیران مورد توجه قرار می‌گیرند جذابیت دارد به همین دلیل آن‌ها به پایتخت می‌آیند.

هادی زاده افزود: براساس برآورد‌های صورت گرفته ٥٠ درصد معتادان متجاهر از سایر استان‌های کشور وارد تهران شده اند و در تهران سکونتگاه ندارند پیشنهاد اولیه ما این است که این افراد بعد از جمع آوری و تفکیک به استان‌های مبدا بازگردانده شوند تا بار تهران کمتر شود.

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی