تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

انهدام بزرگ‌ترین قمارخانه شمال تهران

رئیس پلیس امنیت اخلاقی پایتخت گفت: گردانندگان اصلی بزرگ‌ترین قمارخانه شمال تهران دستگیر شدند.

کد خبر: ۹۸۲۲۸
۱۴:۳۰ - ۰۸ تير ۱۴۰۰

انهدام بزرگ‌ترین قمارخانه شمال تهران

دیدارنیوز ـ سرهنگ حاج احمد میرزایی رئیس پلیس امنیت اخلاقی تهران بزرگ گفت: در پی دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر تردد افراد متعدد و احساس ناامنی از حضور این افراد در محلات شمال تهران برای شهروندان، پرونده‌ای تشکیل شد و موضوع مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: با تلاش چندماهه پلیس امنیت اخلاقی و انجام تحقیقات میدانی، پس از اخذ مجوز‌های قضایی عملیات دستگیری این افراد اجرا شد و در این رابطه ۱۰ نفر از گردانندگان این قمارخانه بزرگ در یکی از محلات شمال تهران دستگیر شدند.

سرهنگ میرزایی با بیان اینکه افراد برای شرکت در هر جلسه قمارشان مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان را به عنوان ورودی پرداخت می‌کردند، بیان کرد: گردش مالی این مرکز قمار بیش از ۱۰ میلیارد تومان بوده است.

وی افزود: سرکردگان این قمارخانه از اوباش سابقه‌دار در حوزه ایجاد نزاع و قلدری در ملأ عام هستند که در حال حاضر پرونده این افراد پس از بررسی‌های انتظامی به مراجع قضایی ارجاع شده است.

رئیس پلیس امنیت اخلاقی پایتخت با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون ۲۴ قمارخانه فعال در پایتخت شناسایی شده است، اظهار کرد: در راستای برخورد با اینگونه اعمال و شناسایی افراد قمارباز و کسانی که اقدام به برهم زدن نظم اخلاقی جامعه می‌کنند، با هیچ احدی تعارف نداشته و پلیس به عنوان رکن برقراری امنیت در جامعه عملیات‌های خود را در این رابطه اجرا می‌کند.

به گفته سرهنگ میرزایی، شهروندان در صورت در اختیار داشتن مستندات و موضوعات مشابه در خصوص فعالیت قمارخانه‌ها و سایر موضوعات غیر اخلاقی، به سامانه ۱۱۰ پلیس اطلاع دهند تا ما ورود کنیم.

برچسب ها: قمار بازی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی