تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

ساوت‌گیت بدون دو ستاره چلسی برابر آلمان

انگلستان بدون حضور میسون مونت و بن چیلول قرار است امشب در ومبلی مقابل ژرمن‌ها در آخرین روز دور یک هشتم نهایی جام ملت‌های اروپا قرار بگیرد.

کد خبر: ۹۸۱۰۸
۰۸:۵۶ - ۰۸ تير ۱۴۰۰

ساوت‌گیت بدون دو ستاره چلسی برابر آلمان

دیدارنیوز - به نقل از تایمز، میسون مونت و بن چیلول دو ملی پوش انگلیسی روز دوشنبه از قرنطینه ده روزه آزاد شدند. گرت ساوت گیت، سرمربی تیم ملی انگلیس هنوز نمی‌داند که آیا این دو بازیکن چلسی برابر آلمان به میدان خواهند رفت یا خیر.

آیا انگلیس مجبور است بدون دو قهرمان لیگ قهرمانان اروپا در یک شانزدهم نهایی برابر تیم ملی آلمان در مسابقات قهرمانی اروپا بازی کند؟ گرت ساوت گیت سرمربی تیم ملی گفت: آنها فقط مجاز به گذراندن بخشهای خاصی از تمرین بودند و نمی توانستند در زمان تمرین کل تیم یا در هنگام مقابله با آنها شرکت کنند.

مونت و چیلول در جریان بازی گروهی انگلیس مقابل اسکاتلند با  بیلی گیلمور در زمین بیشتر صحبت کردند. بعد از بازی، آزمایش بیلی گیلمور مثبت شد و بله همین خاطر این دو بازیکن نیز قرنطینه شدند.

مونت به عنوان یک بازی ساز  چلسی را به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا رساند و قرار بود نقش کلیدی  را بازی کند. اکنون جای سوال است که هر دو تا چه اندازه آماده هستند. ساوت گیت گفت: من همچنین باید ببینم که از نظر روانی آنها چگونه هستند. 

به نظر می‌رسد این دو بازیکن جایی در دیدار برابر آلمان نداشته باشند و ساوت گیت روی این دو برای بازی پیش رو حساب نکرده است.


منبع: ایسنا
برچسب ها: یورو 2020
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی