تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

عضو جدید هیات مدیره استقلال، نیامده استعفا کرد

به نظر می‌رسد مسائل و مشکلات از هیات مدیره باشگاه استقلال دست‌بردار نیست و آرامش در این بخش از باشگاه آبی حکفرما نمی‌شود.

کد خبر: ۹۷۵۹۰
۱۳:۴۴ - ۰۴ تير ۱۴۰۰

 هیات مدیره استقلال

 

دیدارنیوز: در شرایطی که تنها دو روز از انتخاب اعضای هیات مدیره جدید باشگاه استقلال گذشته اما داریوش دلفانی از سمت خود در این باشگاه کناره گیری کرد. 

دلفانی به همراه پرویز مظلومی و اصغر ملکیان به عنوان عضو هیات مدیره باشگاه استقلال انتخاب شد اما بعد از دو روز از سمت خود کناره گیری کرد.

دلفانی درباره دلایل استعفایش گفت: خدا شاهد است که ۴۰ سال از عمرم را از استقلال طرفداری کردم و با خوشحالی هواداران این تیم خوشحال و با ناراحتی آن‌ها ناراحت شدم. من یک فوتبالی بودم که از زمین خاکی به سطح مدیریتی باشگاه‌های شاخص کشور از جمله فولاد، شاهین بوشهر، استقلال اهواز و. رسیدم. با توجه به فضای موجود در استقلال و اینکه یک عده هوادارنما و کسانی که مخل روند حرکتی باشگاه استقلال هستند فضایی را به وجود آوردند که واقعا حس کردم حضور من نمی‌تواند در این باشگاه مثمر ثمر باشد.

عضو مستعفی استقلال تاکید کرد: با وجود اینکه برنامه‌های خوبی داشتیم، تصمیم به ایجاد همدلی بین مدیریت و کادر فنی و سرمربی تیم گرفته بودیم و برنامه ریزی خوبی برای رسیدن استقلال به اوج داشیم، اما متاسفانه یک عده به ناحق من و بقیه اعضای هیات مدیره و حتی مسئولان خادم کشور را مورد حمله و هجمه ناجوانمردانه قرار دادند. شاید حضور تیم مدیریتی جدید برای یک عده ایجاد خطر می‌کرد، چون آماده مبارزه با هر عنصری بودیم، اما آن‌ها با فضاسازی سعی در توجیه عملکرد خود داشته و در نهایت باعث شدند من از یکی از بزرگترین دلخوشی‌های زندگی ام بگذرم و از حضور در هیات مدیره استقلال کنار بروم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی