تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

پرسپولیس ۱ ـ تراکتور صفر، سوپر جام در تهران ماند

ورزشگاه آزادی تهران میزبان سوپر جام بین دو قهرمان فصل گذشته لیگ برتر و جام حذفی ایران است. پرسپولیس و تراکتور به دنبال کسب این جام هستند.

کد خبر: ۹۶۸۷۵
۲۰:۴۵ - ۳۰ خرداد ۱۴۰۰

 سوپر جام

 

دیدارنیوز ـ سرویس ورزشی: پرسپولیس پس از قهرمانی در سه دوره اخیر سوپر جام فوتبال ایران، اکنون در بازی سوپر جام فصل ۹۹-۹۸ و به‌عنوان قهرمان لیگ برتر به مصاف تراکتور، قهرمان جام حذفی رفته و امیدوار است چهارمین قهرمانی پیاپی خود در این رقابت‌ها را کسب کند، ولی در آن سوی میدان شاگردان رسول خطیبی نیز نمی‌خواهند خیلی راحت بازنده این مسابقه باشند و در تلاش هستند تا نتیجه بزرگی در ورزشگاه آزادی رقم بزنند و با رسیدن به برد، صاحب جام شوند.

داور بازی علی صفایی و ترکیب ابتدایی دو تیم به این شرح است:

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، محمدحسین کنعانی‌زادگان، سید جلال حسینی، مهدی شیری، سعید آقایی، میلاد سرلک، احمد نوراللهی، احسان پهلوان، مهدی ترابی، امید عالیشاه و عیسی آل‌کثیر

ترکیب تراکتور: محمدرضا اخباری، هادی محمدی، محمدرضا خانزاده، میلاد فخرالدینی، میثم تیموری، حمید بوحمدان، سید ابوالفضل رزاق‌پور، مهدی تیکدری، محمد قادری، سامان نریمان‌جهان و محمد عباس‌زاده

دقیقه 12: نوراللهی نفوذ تند و تیزی از جناح چپ زمین انجام داد که ارسال سریع او را اخباری و در ادامه مدافعان تراکتور دفع کردند.

دقیقه 13: شوت فنی محمد عباس‌زاده از پشت محوطه جریمه را حامد لک در اختیار گرفت.

دقیقه 16: تیکدری پشت مدافعان پرسپولیس صاحب توپ شد که خروج حامد لک از دروازه و شوت وینگر تراکتور از کنار دروازه راهی اوت شد.

دقیقه 18: شوت محکم احمد نوراللهی از پشت محوطه جریمه را اخباری با واکنش خوبی راهی کرنر کرد.

دقیقه 21: شوت ناگهانی و بیرون پای سعید آقایی از بالای دروازه تراکتور رد شد.

دقیقه 4+45: ضربه ایستگاهی فنی امید عالیشاه از پشت محوطه جریمه را محمدرضا اخباری مُشت کرد و در ادامه سوت پایان نیمه اول به صدا درآمد.

دو تیم در نیمه اول بیشتر در میانه میدان بازی کردند و در عین حال تراکتور سعی داشت با پرس حریف، ریتم بازی پرسپولیس را آرام کند.

نیمه دوم 

بازی در نیمه دوم سرعت بیشتری پیدا کرد و دو تیم حملات خود را شدت بخشیدند.

دقیقه 49: عباس‌زاده دوباره قصد داشت با ضربه فنی پای چپ دروازه پرسپولیس را باز کند که حامد لک توپ را جمع کرد.

دقیقه 51: سر توپ زیبا از احسان پهلوان و شوت بغل پای چپ او از بالای دروازه تراکتور رد شد.

دقیقه 52: اشتباه در خط دفاعی تراکتور نزدیک بود کار دست این تیم بدهد که شوت محکم آل‌کثیر را اخباری به زیبایی دفع کرد.
دقیقه 53: پاس در عرض محمد قادری و شوت زمینی تیکدری به شکل خطرناکی از کنار تیرک عمودی دروازه پرسپولیس عبور کرد و تبدیل به گل نشد.

گل اول پرسپولیس: در دقیقه 60 پاس در عمق پرسپولیسی‌ها به آل‌کثیر رسید و او هم با یک حرکت عمقی و شوت در زاویه مخالف گل اول تیمش را زد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی