تیتر امروز

رستوران بزنیم؟!
بازار کار و آینده رستوران داری

رستوران بزنیم؟!

در هر قسمت از پریسکوپ ۲ مهمان داریم که یکی علاقه‌مند و دیگری متخصص در یک مسیر شغلی است که در قالب گفت‌وگو آینده آن حرفه را به چالش می‌کشیم.

یوونتوس به دنبال جایگزینی برای رونالدو

ماه ها است که صحبت هایی در رابطه با جدایی کریستیانو رونالدو و یوونتوس به گوش می رسد و اکنون به نظر می رسد که بیانکونری جایگزین CR7 را نیز انتخاب کرده است.

کد خبر: ۹۴۹۶۶
۱۲:۴۶ - ۱۸ خرداد ۱۴۰۰

یوونتوس به دنبال جایگزینی برای رونالدو

دیدارنیوز - هنوز یک سال دیگر از قرارداد رونالدو و یوونتوس باقی مانده است و او به رغم اینکه پا به سال های پایانی بازی خود گذشاته است و با وجود فصل ضعیف یووه که در پایان در رده چهارم سری آ به کار خود پایان داد، فصل پیش هم آقای گل سری آ شد.

با این وجود ماه ها است که صحبت از جدایی او و بیانکونری مطرح است چرا که یووه می خواهد دستمزد سنگین رونالدو را از گردن خود باز کند.

همچنین به نظر می رسد که رونالدو نیز مایل به جدایی از یوونتوس باشد و این روزها صحبت از بازگشت و به باشگاه سابقش منچستریونایتد مطرح است.

توتو اسپورت گزارش کرده است که یوونتوس نیز می تواند در این تابستان از منچستر جایگزینی برای رونالدو به خدمت بگیرد.

گابریل ژسوس، مهاجم منچسترسیتی، یکی از نام هایی است که در لیست کوتاه بازیکنان مورد نیاز یووه حضور دارد و جایگزینی احتمالی برای رونالدو است.

این بازیکن ملی پوش برزیلی یکی از بازیکنان کلیدی در قهرمانی سیتی در لیگ برتر بود اما شایعاتی به گوش می رسد که پپ گواردیولا، سرمربی سیتیزن ها، آماده فروش او است، مخصوصا که سیتی در تلاش است تا هری کین، مهاجم تاتنهام را در این تابستان به تیم خود اضافه کند.

در پایان باید منتظر ماند و دید که آیا رونالدو از یوونتوس جدا خواهد شد؟ این جدایی می تواند تاثیری دومینووار بر بازار نقل و انتقالات داشته باشد و سرنوشت چند بازیکن دیگر را نیز تعیین کند.

منبع: ورزش 3
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی