تیتر امروز

سانحه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهور/ پهپاد ترکیه وارد آسمان ایران شد/ واکنش سخنگوی دولت روحانی
این گزارش بروزرسانی می‌شود

سانحه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهور/ پهپاد ترکیه وارد آسمان ایران شد/ واکنش سخنگوی دولت روحانی

روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت‌ماه، بالگرد حامل ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در آذربایجان شرقی دچار سانحه شد و جستجو‌ها برای پیداکردن این هلی‌کوپتر که حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه نیز در آن بوده، ادامه...
«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با آسیب‌شناس اجتماعی بررسی می‌کند:

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت

عضو هیات علمی دانشگاه علامه‌طباطبایی معتقد است تا زمانی که چالش‌های درمانی، آموزشی و رفاهی را حل نکنند نمی‌توان انتظار افزایش جمعیت داشت.
سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...
دیدار آنچه در مشهد اتفاق افتاد را بررسی می‌کند

سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...

چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت، مشهد، ساعت حدود دو بعدازظهر؛ باران شروع می‌شود، سیل می‌آید، ۹ نفر جان خود را از دست می‌دهند، اما مدیران شهری می‌گویند: آبگرفتگی بود نه سیل!.

انتقام از رونالدو بابت رفتار تحقیرآمیز

انتقام همان چیزی است که رابین گوسنس مدافع چپ تیم ملی فوتبال آلمان و باشگاه آتالانتای ایتالیا در دیدار مقابل پرتغال، آن را به اجرا گذاشت.

کد خبر: ۹۶۸۵۸
۱۵:۱۲ - ۳۰ خرداد ۱۴۰۰

انتقام از رونالدو بابت رفتار تحقیرآمیز

دیدارنیوز - مدت ها پس از احساس شرمندگی مقابل مهاجم پرتغالی یوونتوس، رابین گوسنس در دیدار تماشایی روز گذشته، مهارت و کیفیت خود را مقابل کریستیانو رونالدو به نمایش گذاشت و جالب اینکه گلی که او با ضربه سر به ثمر رساند، تبدیل به کلیدی ترین گل مسابقه شد چرا که پرتغالی ها خطرناک هر لحظه می توانستند نتیجه بازی را به سود خود برگردانند و اگر آلمان فاصله خود را با پرتغال بیشتر نمی کرد، ممکن بود بعد از دریافت گل دوم، شرایط سخت تری را در خانه تجربه کند.

اما داستان گوسنس و رونالدو چیست؟ مدافع چپ فوتبال آلمان که در آتالانتا بازی می کند، قبلا در یک مسابقه سری آ به مصاف یوونتوس رفته بود که کریستیانو رونالدو را به همراه داشت. پس از مسابقه گوسنس به برنده 5 توپ طلا نزدیک شد و از او پرسید که آیا مایل است پیراهنش را با وی عوض کند؟ بازیکن آلمانی ادعا می کند که رونالدو هنگام گفتن کلمه نه و دادن پاسخ منفی، طوری از او دور شد که حتی چشمش به او نیفتد.

در آن لحظات، این مدافع آلمانی احساس شرمندگی و خجالت کرد اما خیلی نگذشت تا این حس با خنده های او در یک رویارویی دیگر عوض بشود. پرتغال در حساس ترین دیدار شب گذشته به مصاف آلمان رفت که با حضور رونالدو و گوسنس برگزار می شد. رونالدو البته گل اول مسابقه را زد اما در نهایت این آلمان بود که با 4 گل حریف زرشکی پوش خود را شکست داد و گل چهارم نیز با ضربه سر زیبای گوسنس وارد دروازه پرتغال شد.

"لحظه هایی هست که اتفاق ناخوشایندی رخ می دهد و شما به اطرافتان نگاه می کنید تا ببینید کسی متوجه این مسئله شده است؟ این دقیق چیزی بود که برای من اتفاق افتاد و در آن لحظه هم سعی کردم آن را پنهان کنم." با این جملات دردناک، این بازیکن آلمانی انگیزه زیادی برای درخشش مقابل پرتغال داشت و در نهایت به هدفی که می خواست، رسید. گاهی یک پیراهن چه داستان هایی پشت سر خود دارد

منبع: ورزش 3
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
امروز دوشنبه ۳۱ ارديبهشت
امروز دوشنبه ۳۱ ارديبهشت
امروز دوشنبه ۳۱ ارديبهشت
امروز دوشنبه ۳۱ ارديبهشت
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی