تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر:

زلزله ۵ ریشتری حوالی بابامنیر خسارتی نداشته است

رئیس سازمان امداد ونجات جمعیت هلال‌احمر گفت: زلزله پنج ریشتری مرز استان‌های فارس و کهکیلویه و بویراحمد حوالی بابامنیر خسارت مالی و تلفات جانی نداشته است.

کد خبر: ۹۳۳۶۳
۰۹:۴۲ - ۰۸ خرداد ۱۴۰۰

زلزله بابامنیر خسارتی نداشته است

دیدارنیوز ـ مهدی، ولی پور با اعلام گزارش نهایی زلزله پنج ریشتری بابا منیر افزود: با کسب اطلاع از وقوع این زمین لرزه، ستاد بحران بلافاصله در کشیک امداد مرکز کنترل و هماهنگی عملیات سازمان امداد و نجات تشکیل و با برقراری ارتباط فوری با جمعیت هلال احمر استان‌های فارس و کهکیلویه و بویراحمد، دستورات لازم ستادی برای اعزام دو گروه ارزیاب به منطقه زلزله زده صادر شد.

وی ادامه داد: با اعزام دو گروه ارزیاب سه نفره به محل وقوع زمین لزره، در ارزیابی‌های اولیه و گزارش‌های دریافتی از شهردار منطقه و دهیاران مشخص شد این زمین لرزه خسارت مالی و تلفات جانی نداشته است.

رئیس سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر اضافه کرد: این زلزله بین شهر بابا منیر و شهرستان گچساران و همچنین خالی از روستا و سکنه رخ داده است؛ در روستا‌های اطراف کانون زلزله هم از جمله برم سیاه، مرغ، رباط، میشان، بیدکرز و بابامنیر گزارشی مبنی بر وجود خسارت اعلام نشده است.

ولی پور اطلاعات جمعیتی تا شعاع ۱۵ کیلومتری از محل وقوع زلزله را تشریح کرد و توضیح داد: جمعیت کل این منطقه ۳۰۳۳ نفر، تعداد مردان ۱۴۸۷ نفر، تعداد زنان ۱۵۲۶ نفر، تعداد خانوار‌ها ۷۹۶ و تعداد روستا‌ها ۴۲ از سوی گروه‌های ارزیاب اعزامی ثبت و مخابره شده است.

وی فعال سازی مرکز کنترل و هماهنگی عملیات سازمان امداد و نجات، استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد، اعزام ۲ تیم ارزیاب از نزدیکترین پایگاه‌ها به محل وقوع این زلزله و برقراری ارتباط با دهیاران و مسئولین خانه‌های هلال را از مهم‌ترین اقدامات مدیریتی بحران این زلزله عنوان کرد.

لازم به ذکر است: به گزارش مؤسسۀ ژئوفیزیک دانشگاه تهران، محل وقوع این زلزله ۵ ریشتری مرز استان‌های فارس و کهکیلویه و بویر احمد - حوالی بابامنیر بوده و در ساعت ۰۱:۰۵:۵۴ بامداد شنبه ۸ خرداد رخ داد.

 

منبع: ایرنا
برچسب ها: زلزله
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی