تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

دادستان کل کشور بر حضور مردم در صحنه انتخابات تاکید کرد

دادستان کل کشور خطاب به نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری گفت: قطعا این نامزدهای عزیز بدانند که در همه مراحل انتخابات از ابتدا تا انتها شأن انها اجل است که خدایی نکرده مرتکب تخلفی شوند که خارج از مقررات قانونی و ضوابط است.

کد خبر: ۹۳۱۸۵
۰۹:۱۵ - ۰۶ خرداد ۱۴۰۰

دادستان کل کشور بر حضور مردم در صحنه انتخابات تاکید کرد

دیدارنیوز - حجت الاسلام محمدجعفر منتظری  در مراسم قرعه کشی برنامه‌های نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری خطاب به مردم  اظهار کرد: چه بسا  نسبت به برخی از مسائل گله مند باشیم که البته گله مند بودن و اعتراض داشتن به برخی ضعف‌ءها  حق هر شهروندی است ولی  در این مقطع زمانی که کشور با مشکلات عدیده‌ای روبروست؛ مانند  مساله تحریم و مشکلات اقتصای و معیشتی ومشکلات  ناشی از شیوع کرونا و مشکلات دیگر که مردم با آن مواجه‌اند ولی تاکید می‌کنم که نباید هیچیک از این اعتراضات یا گله مندی‌ها و مشکلاتی که بر ما امروز جاری است؛ ما را از حضور در صحنه انتخابات باز بدارد.

وی تاکید کرد: گله و اعتراض به جای خود اما حضور ضروری است و امروز دنیا شاهد جریان نظام جمهوری اسلامی ایران است و امیدواریم مردم با حضور پرشورخودشان درسی را که باید به انهایی که از این حضور بگیرند خصوصا دشمن و بدخواهان نشان دهند و مردم این تکلیف ملی را  بخوبی ادا کنند البته مسئولان امر نیز تکلیف دارند که تمام توان خودشان را در مسیر رفع مشکلات به کار بگیرند و امیدواریم مردم عزیز با انتخاب اصلحی که دارند زمینه را برای رفع مشکلات و کاستی ها فراهم کنند.

دادستان کل کشور خطاب به  نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری گفت: قطعا این نامزدهای عزیز بدانند که در همه مراحل انتخابات از ابتدا تا انتها شأن انها اجل است که خدایی نکرده مرتکب تخلفی شوند که خارج از مقررات قانونی و ضوابط است. شأن این بزرگواران که خود را اماده سکانداری مدیریت کشور کرده و می‌کنند قطعا اجل از آن است اما تاکید و توصیه می‌کنم عزیزانی  که در ستاد این بزرگواران فعالند و یا هواداران آنها هستند تلاش کنند  از هرگونه تخلف خودداری کنند و ما شاهد انتخابات پرشور و بدون تخلف و سالم باشیم ؛البته وظیفه دستگاه قضائی بر آن است تا رصد کامل بر سلامت انتخابات داشته باشد و  اگر خدایی نکرده در جایی تخلفی انجام شود دستگاه قضائی با آن قطعاً برخورد می‌کند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی