تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

سخنگوی هیات منصفه مطبوعات: مدیر مسئول و خبرنگار سایت انتخاب مجرم شناخته شدند

سخنگوی هیات منصفه مطبوعات گفت: در یک پرونده مدیر مسئول و خبرنگار سایت انتخاب به اتهام نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی به اتفاق آراء هیئت منصفه مجرم و به اتفاق آراء، مستحق تخفیف نشدند.

کد خبر: ۹۲۶۴۷
۱۳:۵۷ - ۰۳ خرداد ۱۴۰۰

جرم مدیر مسئول و خبرنگار سایت انتخاب

دیدارنیوز ـ احمد مومنی راد افزود: در روز یکشنبه دوم خرداد ماه سال جاری در شعبه ۳ دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی کاشانکی دو پرونده رسیدگی شد.

وی اظهار داشت: پرونده اول مربوط به متهم مدیر مسئول و خبرنگار خبرگزاری ایبنا (شبکه خبری اقتصاد و بانک ایران) به اتهام نشر مطالب خلاف واقع بود که هیئت منصفه با اکثریت آراء متهمان را مجرم ندانست.

مومنی راد اضافه کرد: پرونده دوم مربوط به مدیر مسئول و خبرنگار سایت انتخاب به اتهام نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی بود که هیئت منصفه به اتفاق آراء متهمان را مجرم دانست و به اتفاق آراء متهمان را مستحق تخفیف ندانست.

منبع: ایرنا
برچسب ها: مطبوعات
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی