تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

"میز مشورتی استان در مرکز"جبهه اصلاح طلبان تشکیل می شود

کمیته هماهنگی و امور استان‌های جبهه اصلاحات ایران از امروز پنجشنبه ۲۳ اردیبهشت همزمان با فرارسیدن عید سعید فطر فعالیت‌های خود را به واسطه رابطین استانی به‌طور رسمی، آغاز می‌کند.

کد خبر: ۹۱۲۵۷
۱۵:۳۸ - ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰

دیدارنیوز - جواد امام مسئول کمیته هماهنگی و امور استان‌های جبهه اصلاحات اظهارکرد: به منظور بهره گیری از ظرفیت حداکثری از چهره های استانی مقیم مرکز در انسجام بخشی همه جریان‌های فکری اصلاحات در استان ها به نحو متناسب با شرایط و اقتضائات هر استان و برحسب ضرورت و نیاز با مشارکت فکری رابط استان، و هیات رییسه کمیته امور استان ها "میز مشورتی استان در مرکز" با دعوت حداقل ۵ نفر از متنفذین استان تشکیل می شود که مشورت های لازم را ارائه کنند.

وی گفت: رابطین استانی بر اساس آئین‌نامه‌ای که در کمیته به تصویب رسیده، وظایفی را برعهده دارند که؛ اول: رایزنی و پیگیری های لازم برای تعیین اعضای جبهه اصلاحات استان براساس مفاد این آیین نامه، دوم؛ رایزنی و پیگیری های لازم برای شناسایی اعضای پیشنهادی میز استان در مرکز و معرفی آنها به هیات رئیسه کمیته استان ها برای تایید و سوم؛ پیگیری تشکیل اولین جلسه جبهه اصلاحات استان و نظارت بر انتخاب اعضای هیات رئیسه جبهه و تنظیم صورتجلسه و ارائه به دبیرخانه از جمله این وظایف است.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی