تیتر امروز

برهوت فرهنگ در نمایشگاه کتاب تهران
گزارش خبرنگار دیدارنیوز از دومین روز نمایشگاه

برهوت فرهنگ در نمایشگاه کتاب تهران

سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در حالی برگزار می‌شود که خبرنگار دیدارنیوز حال و هوای متفاوت این نمایشگاه را روایت کرده؛ پس این گزارش جالب را بخوانید.

گوهر خیراندیش: قبل از محضر بچه دار شدم  

گوهر خیراندیش فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۴۹ و با گروه تئاتر در شیراز آغاز کرد.

کد خبر: ۸۹۸۸۵
۱۲:۵۳ - ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰

گوهر خیراندیش

دیدارنیوز - گوهر خیراندیش بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان اول شهریور ماه سال ۱۳۳۳ در شیراز متولد شد. گوهر خیراندیش در یکی از مصاحبه هایش گفت: سال ۴۹ در شیراز کلاس نهم بودم و، چون دبیرستان اجازه نمی‌داد، ناچار فقط صیغه خوندیم و وقتی دیپلمم رو گرفتم هم اسم همسرم و هم اسم پسرم  در شناسنامم ثبت شد.

این بانوی هنرمند مدرک کارشناسی بازیگری و کارگردانی تئاتر را از دانشکده هنر‌های زیبا دریافت کرد و از سال ۱۳۴۹ وارد دنیای هنر شد.

گوهر خیراندیش فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۴۹ و با گروه تئاتر در شیراز آغاز کرد. در همین سال بود که با جمشید اسماعیل خانی آشنا شد که این آشنایی منجر به ازدواج این دو گشت.

گوهر خیراندیش سال ۱۳۵۷ در دانشگاه تهران قبول شد و به همراه همسر و فرزندانش از شیراز به تهران آمد و در کنار درس خواندن به فعالیت در تئاتر پرداخت.

این بانوی هنرمند در سه رشته پزشکی، زبان انگلیسی و هنر در دانشگاه قبول شد، اما بنابر علاقه‌ای که داشت هنر را انتخاب کرد و از این انتخاب راضی و خوشحال است و اگرچه به پزشکی هم علاقه داشت، اما به دلیل ترس از خون تصمیم گرفته به سراغ این رشته نرود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی