تیتر امروز

سانحه هوایی ورزقان؛ عزای عمومی در ترکیه، آمریکا درگذشت رئیس‌جمهور را تسلیت گفت
سقوط دردناک بالگرد ابراهیم رئیسی در آذربایجان شرقی (بروزرسانی می‌شود)

سانحه هوایی ورزقان؛ عزای عمومی در ترکیه، آمریکا درگذشت رئیس‌جمهور را تسلیت گفت

روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت‌ماه، بالگرد حامل ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور و حسین امیرعبداللهیان، وزیرخارجه در آذربایجان شرقی دچار سانحه شد و صبح روز دوشنبه رئیس جمعیت هلال احمر از پیدا شدن لاشه بالگرد...
ابراهیم رئیسی تلاش می‌کرد دولتی فراجناحی باشد/امیرعبداللهیان «شهید قدس» است
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با «کنعانی‌مقدم» واقعه شهادت رییس‌جمهوری و هیات همراه را بررسی می‌کند:

ابراهیم رئیسی تلاش می‌کرد دولتی فراجناحی باشد/امیرعبداللهیان «شهید قدس» است

یکی از سیاستمداران در گفت‌وگو با دیدار معتقد است که رییسی با جمع کردن منتقدان و موافقان زیر یک سقف تلاش می‌کرد فراجناحی باشد.
اندیشکده آمریکایی: برای شکست روسیه در جنگ اوکراین، باید نخست پنج مساله راهبردی را حل و فصل کرد(قسمت اول)
از چشم جهان (۱۵۰)

اندیشکده آمریکایی: برای شکست روسیه در جنگ اوکراین، باید نخست پنج مساله راهبردی را حل و فصل کرد(قسمت اول)

تازه‌ترین بسته حمایتی در حوزه امنیت ملی آمریکا در قبال اوکراین، که در آوریل امسال تصویب شد، به دولت جو بایدن رئیس جمهور آمریکا اجازه می‌دهد، برای ادامه حمایت از اوکراین علیه تجاوز روسیه، به تولید...
در دیدار با آیت‌الله سبحانی بیان شد

رئیسی: کاهش بیکاری و تورم نشانه صحیح‌بودن مسیر حرکت دولت است

ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور کشورمان گفت: کاهش بیکاری، تورم و بهبود وضعیت ناهنجار‌های اجتماعی گواه صحیح بودن مسیر حرکت دولت است.

کد خبر: ۱۶۵۲۰۲
۱۱:۴۱ - ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

رئیسی: کاهش بیکاری و تورم نشانه صحیح‌بودن مسیر حرکت دولت است

دیدارنیوز: رئیس جمهور در دیدار آیت‌الله سبحانی با بیان اینکه آمار‌ها و شاخص‌های اقتصادی نشان می‌دهد دولت در مسیر صحیح برای حل مشکلات گام برمی‌دارد، کاهش مشکلاتی نظیر بیکاری، احیای واحد‌های تولیدی راکد، کاهشی شدن نرخ تورم و رشد نقدینگی و بهبود وضعیت ناهنجاری‌های اجتماعی در راستای پیگیری دغدغه عموم مردم متدین کشور گواه این مدعا دانست.

به نقل از رسانه ریاست جمهوری، سید ابراهیم رئیسی صبح امروز جمعه در ادامه برنامه‌های دومین سفر دولت به استان قم، با حضور در دفتر آیت‌الله العظمی جعفر سبحانی با ایشان دیدار کرد.

آیت‌الله العظمی سبحانی در این دیدار ضمن تبریک اعیاد ولادت حضرت معصومه (س) نزدیک شدن به سالروز ولادت امام رضا (ع) و نیز آغاز دهه کرامت به رئیس جمهور و قدردانی از تلاش‌های بی‌وقفه و خالصانه دولت مردمی برای بهبود وضعیت کشور، سفر‌های استانی رئیسی را نمود برجسته این تلاش‌ها توصیف و تصریح کرد: تلاش‌ها و سفر‌های استانی دولت مردمی تاثیر جدی و قابل توجهی در تسریع روند پیشرفت کشور و از جمله تغییر ملموس وضعیت استان قم داشته است.

ایشان همچنین با بیان اینکه تلاش برای تبدیل مشکلات و تهدید‌ها به فرصت سازندگی و آبادانی، روند ترقی و پیشرفت کشور را سرعت خواهد بخشید، خواستار توجه بیشتر به مسائلی از جمله بهبود معیشت اقشار کم درآمد، مهار عوامل تورم‌زا در اقتصاد کشور، تلاش برای کاهش تصادفات جاده‌ای و توجه به ملاحظات دینی در ساخت مسکن شد.

رئیسی نیز در این دیدار ضمن تبریک متقابل ولادت حضرت معصومه (س) و دهه کرامت و تبریک پیشاپیش ولادت امام رضا (ع) به این مرجع معظم تقلید، با ارائه توضیحاتی درباره اقدامات و تلاش‌های دولت برای رفع مشکلات و بهبود اداره امور کشور، تصریح کرد: دولت با این باور که با وجود همه محدودیت‌ها مشکلات کشور با توکل بر خدا و تکیه بر توانمندی‌های داخلی قابل حل و فصل است، برای تامین مطالبات و رفع دغدغه‌های مردم تلاش می‌کند.

رئیس جمهور افزود: آمار‌ها و شاخص‌های اقتصادی نشان می‌دهد دولت در مسیر صحیح برای حل مشکلات گام برمی‌دارد و کاهش مشکلاتی نظیر بیکاری، احیای واحد‌های تولیدی راکد، کاهشی شدن نرخ تورم و رشد نقدینگی و بهبود وضعیت ناهنجاری‌های اجتماعی در راستای پیگیری دغدغه عموم مردم کشور گواه این مدعاست.

مطلب مرتبط:

دولت «رئیسی» واژه ناکارآمدی را به کارآمدی تغییر داده است

رئیس جمهور همچنین در تشریح اقدامات دولت برای رفع مشکل مسکن به عنوان یک دغدغه جدی در جامعه، به تلاش برای جبران کاستی‌ها و کم‌کاری‌های باقیمانده از گذشته و تغییر رویکرد دولت در ساخت واحد‌های مسکونی ویلایی به جای واحد‌های آپارتمانی در مناطقی که مشکل تامین زمین وجود ندارد، اشاره کرد.

رئیسی افزایش قابل توجه دریافتی مستمری بگیران، رایگان شدن آب، برق و بیمه سلامت برای دهک‌های پایین، تلاش برای توانمندسازی افراد تحت پوشش نهاد‌های حمایتی و اجرای طرح کالابرگ را که با استقبال ۶۰ درصدی مردم مواجه شده است، بخشی دیگر از تلاش‌ها و برنامه‌های دولت برای بهبود معیشت اقشار کم درآمد عنوان کرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی