تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

خبر مهم درباره سه بازیکن نامی پرسپولیس

پرسپولیسی ها بعد از دربی با سه بازیکن خود وارد مذاکره خواهند شد.

کد خبر: ۸۹۷۶۱
۱۳:۱۸ - ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰

خبر مهم

دیدارنیوز - پرسپولیس با پایان یافتن بازی‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان ۲۰۲۱ آسیا به عنوان صدرنشین از گروه E صعود کرد تا نایب قهرمان فصل گذشته این مسابقات بار دیگر در دور حذفی حاضر شود.
بازگشت پرسپولیس به تهران و نزدیک شدن رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر به پایان خود باعث بروز شایعاتی در خصوص لیست خروج این تیم و همچنین جدایی چند بازیکن اصلی مطرح شد.
وحید امیری، کنعانی زادگان و نوراللهی سه بازیکن اصلی این تیم محسوب می‌شوند که قراردادهایشان در تابستان به پایان می‌رسد و زمزمه‌هایی مبنی بر خروج قطعی کنعانی زادگان از لیست شاگردان یحیی به گوش می‌رسد.
همچنین نوراللهی و وحید امیری نیز پاسخ قطعی برای ماندن یا رفتن از پرسپولیس نداده‌اند تا ابهام درباره بازیکنان فصل آینده این تیم بیش از پیش شود.
یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس در جریان بازی‌های تیمش در گروه E لیگ قهرمانان آسیا جلساتی را با ابراهیم شکوری معاون اجرایی باشگاه برگزار کرد و او را در جریان خواسته‌های خود قرار داد.
گل محمدی خواهان حفظ تمام بازیکنان ایرانی تیمش است و خواهان تمدید قرارداد آنهاست. همچنین سرمربی سرخپوشان لیستی بابت خرید به شکوری ارائه نکرده و این موضوع را به پایان فصل لیگ برتر و جام حذفی موکول کرده است.
از این رو باشگاه پرسپولیس قصد دارد مذاکره برای حفظ بازیکنان فعلی تیمش را در دستور کار قرار داده و آنها را حفظ کند. نوراللهی، امیری و کنعانی زادگان پس از بازی این تیم مقابل استقلال تهران مذاکرات خود با باشگاه پرسپولیس را آغاز خواهند کرد تا در صورت توافق به فعالیت خود ادامه دهند.


منبع: انتخاب
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی