تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

حمد بن جاسم: لبنان نیاز به مذاکره دارد نه میانجی

نخست‌وزیر سابق قطر در سخنانی به اظهار نظر درباره وضعیت لبنان و اعلام تعویق انتخابات سراسری فلسطین توسط رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین پرداخت.

کد خبر: ۸۹۵۹۲
۱۱:۰۶ - ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰

حمد بن جاسم

دیدارنیوز - به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، حمد بن جاسم، نخست‌وزیر سابق قطر با انتشار چند پیام در توییتر اظهار کرد که تداوم وضعیت کنونی در لبنان زندگی در این کشور را غیر ممکن می‌کند.

وی در این باره افزود: لبنان عزیز برای خارج شدن به این وضعیت نیازمند میانجیگری خارجی نیست، بلکه باید تمامی گروه‌های این کشور بر سر میز گفتگو بنشینند تا آینده این کشور را بررسی کنند.

حمد بن جاسم همچنین گفت: سیاستمداران لبنان و رهبران فرقه‌های آن امروز به مکانی احتیاج دارند که آن‌ها را گرد هم آورده و گفتگو میان آن‌ها را تسهیل کند، تا شاید از این طریق به فرمول سازشی دست یابند که آن‌ها را از این رویکرد مخرب خارج کند.

وی در توییت دیگری در واکنش به تعویق انتخابات فلسطین توسط محمود عباسُ رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین تأکید کرد: این تصمیم فلسطینی‌ها را به نقطه صفر بازگرداند.

نخست‌وزیر سابق قطر تصریح کرد: علی‌رغم اینکه دلایل تعویق انتخابات توسط محمود عباس برای ما مشخص و واضح است، اما باید بگویم که وظیفه رئیس تشکیلات خودگردان در شرایط کنونی و در این مرحله از زندگی‌اش این است که قدرت را به شکل مسالمت‌آمیز و دموکراتیک منتقل کند.

وی ادامه داد: مرحله بعدی به رهبری جوان نیاز دارد که بتواند ملت فلسطین را در همه زمینه‌ها و به سمت محیطی ایمن سوق دهد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی