تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

پرسپولیس در هتل آکادمی قرنطینه می شود

سایت رسمی فدراسیون فوتبال نوشت: فدراسیون فوتبال با درخواست قرنطینه تیم پرسپولیس در هتل آکادمی و مهمان سرای کمپ تیم های ملی موافقت کرد.

کد خبر: ۸۸۹۶۵
۱۷:۰۰ - ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰

پرسپولیس

دیدارنیوز - کشور هند در روزهای اخیر رکورد جهانی ابتلا به کرونا را شکسته و این اتفاق باعث شده تمام پروازها از مبدا یا به مقصد به  پاکستان ممنوع اعلام شود. وزارت بهداشت هم تاکید کرده دانشجویان و افرادی که قصد بازگشت ازاین کشورها به ایران را دارند باید قرنطینه دو هفته‌ای را پشت سر بگذارند تا ویروس جهش ییافته و خطرناک‌تر هندی به سایر مردم منتقل نشود.

از آنجایی که باشگاه پرسپولیس هم برای شرکت در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در کشور هند حضور دارد، بازگشت کاروان تیم به ایران طبق دستور وزارت بهداشت با قرنطینه همراه خواهد بو

به همین ترتیب طبق مذاکرات صورت گرفته باشگاه پرسپولیس درخواست قرنطینه کاروان خود در هتل آکادمی و مهمانسرای مرکز ملی فوتبال را به فدراسیون فوتبال ارائه داده است تا بازیکنان و مربیان بلافاصله بعد از حضور در ایران تحت پروتکل‌هایش بهداشتی شدید به این هتل برای سپری کردن قرنطینه منتقل شوند.

تمرین پرسپولیس هم با رعایت همین پروتکل‌ها در قرنطینه و زمین شماره ۲ برگزار خواهد شد. قرنطینه پرسپولیس در شرایطی از صبح جمعه آغاز میشود که پایان آن با تصمیم وزارت بهداشت و ستاد مبارزه با کرونا و مشخص شدن جواب تست های بازیکنان و مربیان و همراهان تیم خواهد بود.

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی