تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

کار بد “هومن سیدی” در حق آناهیتا درگاهی/ عکس

آناهیتا درگاهی بازیگر ایرانی در جدیدترین مصاحبه ای که داشت پرده از یک راز برداشت و گفت: هومن سیدی از کلاس اخراجم کرد و این باعث پیشرفتم شد.

کد خبر: ۸۸۵۸۱
۱۵:۰۹ - ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰

هومن سیدی آناهیتا درگاهی/ عکس

دیدارنیوز - آناهیتا درگاهی بازیگر و نقاش و تهیه کننده یکی از دلایل پیشرفتش را این می‌داند که هومن سیدی او را از کلاس اخراج کرده بود.

آناهیتا درگاهی متولد ۷ بهمن ۱۳۶۵ در تهران، نقاش است. آناهیتا درگاهی فارغ التحصیل فوق لیسانس رشته نقاشی از دانشگاه هنر است.

آناهیتا درگاهی فعالیت خود را با نقاشی شروع شد سپس بازیگر و حالا تهیه کننده است.

آناهیتا درگاهی در گفتگو با فریدون جیرانی بیان کرد: هومن سیدی به من گفت تو بهترین شاگرد من هستی، اما به دلیل این که صبر و تحمل نداری بهتر رو خودت کار کنی وبرای من بد نشد؛ این اتفاق باعث نقطه پیشرفتم شد.

فهمیدم چه قدر این حرفه و فضا به صبر و تحمل نیاز داره بازیگر مورد علاقه ام هدیه تهرانی هستش بازی ایشون در فیلم قرمز خیلی دوست دارم؛ اصولا نقش‌های زنان با جسارت و ساختار شکن رو دوست دارم.

فعالیت خود را از ۷ سالگی با تشویق پدرش نزد عباس کاتوزیان استاد شناخته شده نقاشی شروع کرد و تا ۲۲ سالگی زمان فوت این استاد نزد او نقاشی را یاد گرفت

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی