تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

بیانیه روابط عمومی ارتش به مناسبت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

روابط عمومی ارتش همزمان با سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد.

کد خبر: ۸۷۹۱۷
۱۲:۵۸ - ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰

 ارتش سپاه پاسداران

دیدارنیوز - متن پیام ارتش به مناسبت سالروز تاسیس سپاه به شرح زیر است:

«انقلاب اسلامی ایران به واسطه حرکت هوشمندانه و دوراندیشانه حضرت امام خمینی(ره) مسیر روشنی را در پیش گرفته و در ادامه راه نورانی خود با رهبری های هوشمندانه و حکیمانه فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) و همراهی آحاد جامعه توانسته است از  سد دشمنی ها، مشکلات و همه تحریم ها با اقتدار و سلامت عبور کند. در این میان تاسیس نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تدبیر معمار کبیر انقلاب حضرت روح الله (قدس الله نفسه الزکیه) یکی از آثار و برکات ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به شمار می آید.

کارنامه درخشان این نهاد انقلابی در چهار دهه گذشته موید تلاش مخلصانه و مومنانه کارکنان خدوم سپاه با تفکر انقلابی و ولایتمداری برای حفظ و حراست از انقلاب و دستاوردهای آن است و امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ارتش جمهوری اسلامی ایران و مجموعه نیروهای مقتدر مسلح کشورمان دست در دست یکدیگر چون ید واحده، سربلندی نظام و یاس و ناامیدی دشمنان را رقم زده اند.

روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن گرامیداشت این روز ارزشمند و ماندگار، از خداوند متعال  توفیقات هرچه بیشتر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در اجرای  ماموریت های خطیر در سایه رهبری های دوراندیشانه فرماندهی معظم کل قوا امام خامنه ای عزیز( مدظله العالی) خواستار است.»

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی