تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

دیدار وزیر خارجه امارات با فرستاده رژیم صهیونیستی به کشورهای حاشیه خلیج فارس

وزیر خارجه امارات و فرستاده ویژه وزیر خارجه رژیم صهیونیستی به کشورهای حاشیه خلیج فارس، در جریان دیدار با یکدیگر در خصوص تقویت همکاری مشترک رایزنی کردند.

کد خبر: ۸۷۶۴۷
۱۱:۰۳ - ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰

امارات اسرائیل

دیدارنیوز - به نقل از خبرگزاری امارات «وام»، عبدالله بن زاید آل نهیان، وزیر خارجه امارات و زوی حیفتس، فرستاده ویژه وزیر خارجه رژیم صهیونیستی به کشورهای حاشیه خلیج فارس با یکدیگر دیدار کردند و دو طرف در جریان این دیدار در خصوص روابط دوجانبه در سایه توافق صلح بین اسرائیل و امارات، راه‌های تقویت همکاری مشترک در زمینه‌های مختلف از جمله در زمینه بهداشتی، اقتصادی، تجاری، سرمایه‌گذاری و گردشگری به بحث و تبادل نظر پرداختند.

عبدالله بن زاید آل نهیان و حیفتس همچنین به بررسی همکاری بین رژیم صهیونیستی و امارات در مقابله با شیوع ویروس کرونا و راه‌های حمایت از تلاش‌های جامعه جهانی به خاطر تضمین رساندن واکسن‌ها به تمامی کشورها پرداختند.

وزیر خارجه امارات همکاری بین این کشور با رژیم صهیونیستی در مقابله با «کووید_۱۹» را ستود و بر اهمیت تلاش‌های طرف‌های متعدد و همکاری گروهی بین‌المللی به خاطر ریشه‌کن کردن این ویروس تاکید کرد.


منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی