تیتر امروز

سمانه نایینی:
گفت‌وگوی ویژه دیدارنیوز با یک فعال حوزه روابط عمومی سمن‌ها

سمانه نایینی: "جمع‌آوری" مناسب پسماند است نه کارتن‌خواب‌ها و کودکان کار/ ناکارآمدی شهرداری به سازمان‌های مردم نهاد آسیب زد/ خلع سواد رسانه‌ای پاشنه آشیل روابط عمومی‌ها است

امروز ۲۷ اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی‌هاست و این روز بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز در گفت و گویی با یکی از فعالان حوزه روابط‌عمومی سمن‌ها، چالش‌ها و کاستی‌های این حوزه را بررسی کند.
تلاش کن! طلاش کن

تلاش کن! طلاش کن

رویکرد پریسکوپ برآن است که دغدغه و علاقه مندی‌های نسل z رو با تجربه و دانش نسل‌های قبل‌تر ادغام کند تا نتایج جالب و جدیدی در راستای اهداف شغلی هر دو نسل برسد. در قسمت سوم این برنامه چشم پریسکوپ...
رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...
جنگ در غزه و تلاش‌ها برای آتش‌بس

بلینکن در ریاض: حماس موضع خود را مشخص کند

آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا که به منطقه و کشور عربستان سعودی سفر کرده، از گروه حماس درخواست کرد تا موضع خود را درباره پیشنهادهای آتش‌بس در غزه اعلام کند.

کد خبر: ۱۶۴۶۴۹
۱۸:۲۱ - ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳

بلینکن در عربستان: حماس موضع خود را مشخص کند

دیدارنیوز: آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا، از حماس خواست، به سرعت درباره پیشنهادات آتش‌بس در غزه برای تغییر وضعیت این باریکه تصمیم‌گیری کند.

به نقل از العربیه، وزیر خارجه آمریکا طی سخنرانی در روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت در مجمع جهانی اقتصاد در ریاض گفت: «بحران غزه بدترین بحران در منطقه از سال ۱۹۴۸ است و ما با شرکای خود برای مقابله در سراسر منطقه برای پایان دادن به درگیری و اطمینان از عدم گسترش دامنه آن تلاش می‌کنیم.»

او افزود که کشورش قویا از اسرائیل و تلاش‌های آن برای جلوگیری از تکرار آنچه در ۷ اکتبر رخ داد، حمایت می‌کند، اما در عین حال مصمم است از رنج انسانی که روزانه در غزه مشاهده می‌شود، جلوگیری کند؛ جایی که زنان و کودکان در میان تیراندازی دو طرف گرفتار هستند و بحران دسترسی به کمک‌های بشردوستانه نیز وجود دارد.

او تاکید کرد که بهترین راه برای پایان دادن به درگیری‌ها در غزه، دستیابی به آتش‌بس و سپس آزادی گروگان‌ها است.

وزیر خارجه آمریکا ادعا کرد: «در این زمینه پیشنهاد بسیار سخاوتمندانه‌ای از سوی اسرائیل ارائه شده است و در حال حاضر تنها چیزی که بین ساکنان غزه و برقراری آتش‌بس وجود دارد، حماس است و باید به زودی در این باره تصمیم گیری کند.»

وی ادامه داد که آمریکا صراحت اعلام کرده است که در صورت عدم وجود طرحی برای اطمینان از آسیب نرسیدن به غیرنظامیان، حمایت از عملیات نظامی گسترده در رفح امکان پذیر نخواهد بود و گفت که تا کنون هیچ طرحی وجود ندارد که به ایالات متحده اطمینان دهد که می‌توان از غیرنظامیان به طور مؤثر محافظت کرد.

بلینکن افزود که کشور‌ها همچنان آمریکا را رهبر جهان می‌دانند و اگر این رهبری غایب باشد، طرف دیگری وجود خواهد داشت که جهان را به سمت جهت غیر مثبت هدایت می‌کند و ممکن است نیز خلاء ایجاد شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی