تیتر امروز

سمانه نایینی:
گفت‌وگوی ویژه دیدارنیوز با یک فعال حوزه روابط عمومی سمن‌ها

سمانه نایینی: "جمع‌آوری" مناسب پسماند است نه کارتن‌خواب‌ها و کودکان کار/ ناکارآمدی شهرداری به سازمان‌های مردم نهاد آسیب زد/ خلع سواد رسانه‌ای پاشنه آشیل روابط عمومی‌ها است

امروز ۲۷ اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی‌هاست و این روز بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز در گفت و گویی با یکی از فعالان حوزه روابط‌عمومی سمن‌ها، چالش‌ها و کاستی‌های این حوزه را بررسی کند.
تلاش کن! طلاش کن

تلاش کن! طلاش کن

رویکرد پریسکوپ برآن است که دغدغه و علاقه مندی‌های نسل z رو با تجربه و دانش نسل‌های قبل‌تر ادغام کند تا نتایج جالب و جدیدی در راستای اهداف شغلی هر دو نسل برسد. در قسمت سوم این برنامه چشم پریسکوپ...
رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...

تذکرات نمایندگان درباره حقوق پرستاران و پاداش پایان خدمت بازنشستگان

موضوعاتی چون «پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان»، «توجه به افزایش حقوق و پرداخت فوق‌العاده به پرستاران کشور» و .. از جمله تذکرات کتبی نمایندگان مجلس به مسئولان اجرایی کشور در جلسه دوشنبه بود.

کد خبر: ۱۶۴۶۵۰
۱۸:۳۲ - ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳

تذکرات نمایندگان درباره حقوق پرستاران و پاداش پایان خدمت بازنشستگان

دیدارنیوز: «پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان»، «تسریع در تعیین تکلیف حقوق معلمان خرید خدمات» و «توجه به افزایش حقوق و پرداخت فوق‌العاده به پرستاران کشور» از جمله تذکرات کتبی امروز نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور بود.

علی کریمی فیروزجایی عضو هیات رئیسه مجلس در جلسه علنی نوبت عصر امروز تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی را به شرح زیر قرائت کرد:

عباس مقتدایی نماینده اصفهان به همراه ۳۹ نفر از نمایندگان به وزیر صمت و رئیس جمهور درباره ضرورت تشکیل سازمان ملی فرش ایران، و به وزیر امور اقتصادی درباره لزوم رسیدگی به اختلال در واریز وجه فروش نان توسط دستگاه‌های کارتخوان سامانه نانینو به نانوایان.

رسول فرخی میکال نماینده لاهیجان و سیاهکل به همراه ۱۲ نفر از نمایندگان به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: لزوم تاسیس اداره اوقاف در شهرستان سیاهکل و افزایش توجه به اماکن مذهبی این شهرستان، و به وزیر ارشاد: لزوم رسیدگی به اماکن مذهبی تاریخی شهرستان لاهیجان.

جعفر قادری نماینده شیراز و زرقان به همراه ۳۴ نفر از نمایندگان به وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی: لزوم کمک به منطقی شدن حق بیمه کارگران ساختمانی واحد‌های مسکونی و به وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی: لزوم توجه به ممنوعیت مطلق عرضه دارو‌های آگونیست در داروخانه‌ها با مکانیزم نسخه نویسی توسط دیوان عدالت اداری

امانقلیچ شادمهر نماینده گنبد کاووس به همراه ۲۲ نفر از نمایندگان به وزرای کشور و راه و شهرسازی: لزوم تعیین تکلیف روستا‌های بالای ۱۰ هزار نفر در حریم شهر گنبد کاووس.

محمدرضا احمدی نماینده رشت به همراه ۳۱ نفر از نمایندگان به وزرای اقتصادی و دارایی و کشور: لزوم رفع مشکلات ایجاد شده ناشی از راه‌اندازی سامانه نانینو برای مردم و نانوایان.

حبیب الله دهمرده نماینده زابل، زهک و هیرمند، نیمروز و هامون به وزیر راه و شهرسازی: لزوم اقدام جدی در خصوص راه آهن زابل زاهدان و به وزیر کشور: لزوم اقدام جدی درباره حاشیه نشینی در سیستان و خواهر خواندگی با کلان شهر‌های تهران و مشهد.

علی حدادی نماینده ساوجبلاغ و نظرآباد به همراه ۳۰ نفر از نمایندگان به وزیر امور اقتصادی: لزوم پرداخت تسهیلات اشتغال زایی از محل تبصره ۱۸ قانون بودجه.

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر به همراه ۳۵ نفر از نمایندگان به وزیر نفت: لزوم بازنگری و اصلاح تعرفه گاز مصرفی منازل قدیمی روستایی که محل زندگی چندین خانوار است و دارای یک کنتور گاز می‌باشند؛ به رئیس جمهور: لزوم پرداخت وجوه پیش بینی شده در قانون بودجه سال ۱۴۰۲ مطابق با تبصره ۷ ماده ۷۲ قانون نظام صنفی که به دنبال جبران بخشی از هزینه‌های بازرسی و نظارت اتاق‌های اصناف؛ به وزیر نفت: لزوم تامین اعتبار برای شرکت‌های تامین کننده قطعات کیت گاز سوز در جهت گازسوز کردن خودرو‌های عمومی.

امانقلیچ شادمهر نماینده گنبد کاووس به همراه ۴۳ نفر نمایندگان به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی: ضرورت واریز به موقع ماهیانه وصول بازنشستگی بازنشستگان کشوری.

احمد راستینه افشجانی نماینده شهرکرد، بن و سامان به همراه ۱۵ نفر از نمایندگان به رئیس جمهور: لزوم ابلاغ اعتبار تکمیل زیرساخت راه آهن مبارکه به شهرکرد و به وزیر راه و شهرسازی: لزوم واگذاری زمین برای مسکن ویلایی در برخی از شهر‌های واجد شرایط حوزه انتخابیه شهرکرد، بن و سامان.

کیومرث سرمدی نماینده اسدآباد به همراه ۱۵ نفر از نمایندگان به وزیر راه و شهرسازی: لزوم دو بانده کردن جاده اصلی حادثه خیز اسدآباد به شهر آجین.

محمد حسن آصفری نماینده اراک و به همراه ۳۹ نفر از نمایندگان به وزیر بهداشت درمان آموزش پزشکی: لزوم توجه به افزایش حقوق و پرداخت فوق العاده به پرستاران کشور و ضرورت جلوگیری از افزایش قیمت دارو به بهانه طرح دولت.

کمال حسین‌پور نماینده پیرانشهر به رئیس جمهور و وزیر اقتصاد: لزوم بازنگری در روند پرداخت تسهیلات بانک‌ها و برخورد با بانک‌هایی که به جای مردم به کارمندان و شرکت‌های زیرمجموعه خود وام می‌دهند؛ به رئیس جمهور: ضرورت صدور تسهیل مجوز برای جذب معلم و نیروی انسانی در آموزش و پرورش.

بهروز محبی نجم آبادی نماینده سبزوار به همراه ۱۴ نفر از نمایندگان به وزیر آموزش و پرورش: ضرورت تسریع در تعیین تکلیف حقوق معلمان خرید خدمات و لزوم تسریع در اعلام رتبه‌بندی بازنشستگان.

علی حدادی نماینده طالقان به همراه ۳۲ نفر از نمایندگان به وزیر آموزش و پرورش: ضرورت تسریع در استخدام رسمی معلمان طرح مهرآفرین.

احمد دنیامالی نماینده انزلی به همراه ۳۶ نفر از نمایندگان به وزیر بهداشت: لزوم رسیدگی به کمبود شیرخشک و دارو در سطح کشور.

سید محمدرضا میرتاج‌الدینی نماینده تبریز به همراه ۳۳ نفر از نمایندگان به وزیر امور خارجه: ضرورت تذکر و محکوم کردن کشور‌های اسلامی که بیشترین تبادل مالی و کاری با رژیم صهیونیستی را دارند.

جبار کوچکی نژاد ارم ساداتی نماینده رشت به همراه ۱۳ نفر از نمایندگان به وزیر کشور: لزوم تسریع در انتقال پسماند گیلان به مناطق خشک و ضرورت اجرای تقسیمات کشوری بر اساس قانون و به وزیر علوم: ضرورت همکاری با واحد‌های جهاد دانشگاهی و رسیدگی به تعطیلی دفاتر جهاد دانشگاهی در گیلان و لزوم رونق بخشی در دانشگاه‌ها.

جعفر قادری نماینده شیراز به همراه ۲۷ نفر از نمایندگان به وزرای جهاد کشاورز و صمت: ضرورت افزایش سهمیه آرد مناطق محل تراکم اتباع خارجی و به وزیر راه و شهرسازی: لزوم اصلاح دستورالعمل اخذ ضمانت دارای هزینه از واحد‌های تولیدی موضوع قانون ملی راه‌ها.

عباس مقتدایی نماینده اصفهان به همراه ۳۶ نفر از نمایندگان به وزیر بهداشت: لزوم رسیدگی به موضوع کمبود انواع شیرخشک و تأمین شیرخشک نوزادان بدون شناسنامه ایرانی و اتباع فاقد شناسنامه یکتا و به وزیر تعاون: ضرورت ساماندهی وضعیت اقامتگاه ترک اعتیاد سراسر کشور.

علی حدادی نماینده ساوجبلاغ به همراه ۲۸ نفر از نمایندگان به وزیر تعاون: لزوم اصلاح فرآیند چند ماهه پرداخت هزینه‌های درمانی بیماران توسط سازمان تأمین اجتماعی.

رسول فرخی میکال نماینده لاهیجان به همراه ۲۱ نفر از نمایندگان به وزیر جهاد کشاورزی: لزوم تسریع در خرید برنج استان‌های شمالی به خصوص گیلان و ضرورت تسریع در پرداخت مطالبات چایکاران و به وزیر نفت: لزوم تسریع در گازرسانی به روستا‌های شهرستان سیاهکل و حوزه انتخابیه.

حسن نوروزی نماینده رباط کریم به همراه ۱۴ نفر از نمایندگان به وزیر بهداشت: ضرورت رسیدگی به کمبود پزشک در بیمارستان فاطمه زهرا (س) در رباط کریم و امام حسین (ع) در بهارستان.

محمدرضا پورابراهیمی نماینده کرمان به وزیر راه و شهرسازی: ضرورت ساماندهی حاشیه‌نشینی در شهر کرمان.

مهرداد گودرزوند چگینی نماینده رودبار به وزیر راه و شهرسازی: ضرورت توجه جدی به جاده‌های کرمان فرعی و رانشی حوزه انتخابیه و به وزیر نیرو: لزوم تقویت برق شهرستان رودباور.

حبیب‌الله دهمرده نماینده زابل به وزیر کشور: لزوم اجرایی کردن دستورات رئیس جمهور در خصوص حل مشکلات استان سیستان و بلوچستان.

کیومرث سرمدی واله نماینده اسدآباد به همراه ۱۶ نفر از نمایندگان به وزیر راه و شهرسازی: لزوم رسیدگی به وضعیت جاده ارتباطی حادثه‌خیز اسدآباد به شهر قروه.

محمدرضا احمدی نماینده رشت به همراه ۱۹ نفر از نمایندگان به وزیر نیرو: لزوم بازنگری در آب‌بهای کشاورزی متناسب با قیمت برنج و به وزیر آموزش و پرورش: ضرورت پیگیری پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان و حق‌التدریس فرهنگیان.

علیرضا عباسی نماینده کرج به همراه ۲۴ نفر از نمایندگان به وزیر ورزش و جوانان: لزوم تعیین تکلیف روسای بسیاری از فدراسیون‌های ورزشی و تعیین زمان برگزاری مجامع انتخاباتی فدراسیون‌ها.

احمد دنیامالی نماینده مردم بندرانزلی به همراه ۲۰ نفر از نمایندگان به رئیس جمهور: لزوم رسیدگی به ممانعت از صدور مجوز صید برای تعاونی‌های صیادی توسط سازمان حفاظت محیط زیست و به وزیر کار: لزوم اجرای ماده ۲۷ قانون حمایت از معلولان مبنی بر پرداخت حداقل دستمزد.

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر به همراه ۲۲ نفر از نمایندگان به وزیر کار: لزوم تأمین پزشک در حوزه‌های مختلف درمان مراکز درمانی تأمین اجتماعی و به رئیس جمهور: لزوم اجرای کامل ماده ۶۶ قانون خدمت‌رسانی به ایثارگران مبنی بر معافیت دانشجویان مشمول قانون از پرداخت شهریه دانشگاه‌ها.

حسن محمدیاری نماینده طوالش به وزیر نفت: لزوم تسریع در اعلام نتیجه نهایی قبول شدگان آزمون استخدامی شرکت ملی نفت و گاز و به وزیر آموزش و پرورش: لزوم رسیدگی به سختگیری‌های بی‌مورد در گزینش معلمان و قبول شدگان آموزش و پرورش در استان گیلان.

جعفر قادری نماینده شیراز به همراه ۱۸ نفر از نمایندگان به رئیس جمهور و وزرای کشور و نیرو: لزوم رفع بوی بد محدوده ورودی شرق شیراز و به وزرای راه و شهرسازی، کشور و صمت: ضرورت رفع مشکل مسکن کارگری در محدوده شهرک صنعتی منطقه ویژه اقتصادی شیراز.

رسول فرخی میکال نماینده لاهیجان به همراه ۱۹ نفر از نمایندگان به وزیر کشور: ضرورت پرداخت مطالبات پیمانکار پسماند شهرستان لاهیجان و لزوم تخصیص ماشین آلات جمع آوری زباله برای ۱۰ دهستان و به رئیس جمهور: لزوم بازنگری در سامانه‌های دولتی از جمله سهام عدالت و مشکلات معیشتی و حل آن‌ها.

جبار کوچکی‌نژاد نماینده رشت به همراه ۲۸ نفر از نمایندگان به وزیر امور اقتصادی و دارایی: لزوم پرداخت تسهیلات اشتغال و تولید و ضرورت رسیدگی به تعطیلی کارخانجات وابسته به بانک‌ها و به وزیر آموزش و پرورش: لزوم توجه به فعالیت‌های پرورشی در مدارس ابتدایی و تخصیص اعتبارات به تشکل‌های دانش‌آموزی و پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان.

پرویز اوسطی نماینده قروه و دهگلان به همراه ۲۷ نفر از نمایندگان؛ ضرورت رسیدگی به عملکرد بیمه دی در ارائه خدمات به خانواده‌های شهدا و ایثارگران.

بهروز محبی نجم آبادی نماینده سبزوار به همراه ۲۱ نفر از نمایندگان به وزیر آموزش و پرورش: لزوم اجرای کامل حکم دیوان عدالت اداری در خصوص پرداخت مطالبات معلمان مدارس ایرانیان مقیم خارج از کشور.

مجتبی یوسفی نماینده اهواز به همراه ۱۵ نفر از نمایندگان به وزیر کشور: لزوم برخورد با دستگاه‌های اجرایی و شرکت‌های موثر در آلودگی هوا و ضرورت تعطیلی شهر‌های آلوده استان خوزستان.

محمدرضا پورابراهیمی نماینده کرمان و راور به همراه علیرضا نظری به وزیر آموزش و پرورش: ضرورت تسریع در رسیدگی به وضعیت نیرو‌های طرح امین و به وزیر کشور: لزوم اقدامات لازم در خصوص جلوگیری از قاچاق انسان و سوخت در کرمان.

سید مجتبی محفوظی نماینده آبادان به همراه علیرضا نظری نماینده خمین به وزیر آموزش و پرورش: لزوم رسیدگی به کسری کتب درسی در دوره دوم متوسطه و هنرستان‌ها.

حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر، میمه و برخوار به رئیس جمهور و وزیر صنعت، معدن و تجارت؛ لزوم دستور قاطع و تسریع در اجرای مصوبات یکصد و چهل و نهمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید به منظور برطرف کردن موانع موجود در مسیر واحد‌های تولیدی.

سید سلمان ذاکر نماینده ارومیه به همراه علیرضا نظری نماینده خمین به وزیر آموزش و پرورش: لزوم تسریع در پرداخت معوقات معلمان و ضرورت اجرای دقیق رتبه بندی و به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی؛ لزوم تحت پوشش بیمه قرار گرفتن مربیان آموزشگاه‌های رانندگی و باشگاه‌های ورزشی.

عباس مقتدایی نماینده اصفهان به همراه ۲۸ نفر از نمایندگانی به وزیر ورزش و جوانان؛ لزوم تشکیل فدراسیون مستقل ورزش رزم آوران.

حبیب الله دهمرده نماینده زابل، زهک و هیرمند و محمدحسن آصفری نماینده اراک به رئیس جمهور: لزوم اقدام جدی در خصوص همسان سازی حقوق بازنشستگان.

جبار کوچکی نژاد نماینده رشت به همراه ۳۷ نفر از نمایندگان به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی: ضرورت اجرای کامل بیمه کارگران ساختمانی، قالیبافان و رانندگان و لزوم تحقق و تعهدات صندوق‌های بازنشستگی و تامین اجتماعی.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی