تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

آخرین اخبار از وضعیت میرحسین موسوی و رهنورد به روایت خبرگزاری فارس

خبرگزاری فارس از افزایش رفت و آمدهای میرحسین موسوی و زهرا رهنورد خبر داده است. بنا به نوشته این خبرگزاری "تماس‌ها و مهمانی‌های موسوی و رهنورد با اعضای خانواده بدون حضور مأموران در جریان است."

کد خبر: ۸۷۵۴۱
۱۵:۱۹ - ۳۱ فروردين ۱۴۰۰

 میرحسین موسوی و رهنورد

دیدارنیوز - خبرگزاری فارس از افزایش رفت و آمدهای میرحسین موسوی و زهرا رهنورد خبر داده است. 

بنا به نوشته این خبرگزاری "تماس‌ها و مهمانی‌های موسوی و رهنورد با اعضای خانواده بدون حضور مأموران در جریان است."

فارس نوشته که زندگی عادی موسوی و رهنورد جریان دارد و " اخیرا نیز بخشی از آثار هنری خود از جمله نقاشی و مجسمه را به فروش رسانده‌اند." 

در ماه های اخیر تماس های میرحسین موسوی و رهنورد با برخی از فعالان سیاسی افزایش یافته است. اخیرا سعید حجاریان از گفت و گوی تلفنی با آنها خبر داده بود. 

گفته می شد محدودیت های موسوی و رهنورد در حصر نیز کاهش پیدا کرده و رفت و آمد با اعضای خانواده آسان تر شده است. 

در این زمینه ظاهرا شرایط برای مهدی کروبی بهتر است و او در هفته های اخیر با فعالان سیاسی مختلفی از جمله غلامحسین کرباسچی، الیاس حضرتی و ... دیدار کرده است. 

میرحسین موسوی، زهرا رهنورد و مهدی کروبی از رهبران اصلاح طلبان پس از انتخابات بحث برانگیز 88 و حواشی آن در حصر خانگی قرار گرفتند. 

منبع: فارس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی