تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

چرا شمسایی پیراهن شماره ۴۵ را پوشید؟

وحید شمسایی در دیدار با مس سونگون ورزقان با پیراهن شماره ۴۵ برای گیتی‌پسند به میدان رفت.

کد خبر: ۸۷۳۹۳
۰۸:۵۲ - ۳۱ فروردين ۱۴۰۰

چرا شمسایی پیراهن شماره ۴۵ را پوشید؟

دیدارنیوز - وحید شمسایی پس از نزدیک به سه سال و نیم دوری از میادین یک‌شنبه شب برای دقایقی در جریان بازی تیم‌های گیتی پسند اصفهان با مس سونگون ورزقان به میدان رفت. شمسایی که پیش از این بارها اعلام کرده بود از دنیای بازی خداحافظی نکرده و شاید زمانی فرصت بازی دوباره او شود به دلیل کمبود بازیکن شدید در تیم اصفهانی یک روز مانده به شروع بازی با مس ورزقان نام خود را به عنوان یکی از بازیکنان گیتی‌پسند برای سازمان لیگ فوتسال رد کرد تا بتواند در این بازی حساس برای دقایقی به میدان برود.

حضور شمسایی در میدان پس از سه سال و نیم دوری به نوبه خود اتفاق جالبی بود با این حال با حضور او در زمین دو اتفاق جالب دیگر را نیز مشاهده کردیم. یکی شماره پیراهن او بود که برخلاف سال‌ها بازی در تیم‌های ملی و باشگاهی با شماره ۹، شماره ۴۵ بود. شمسایی در این خصوص گفت که به خاطر این که این پیراهن بر تن سعید عباسی بوده پیراهن ۴۵ را انتخاب کرد چون هم جمع آن عدد ۹ یعنی شماره همیشگی‌اش می‌شود و هم نشانگر سن او یعنی ۴۵ سال است.

نکته عجیب دیگر هم این که بازوبند کاپیتانی را به بازو نبست و آن را در اختیار اصغر حسن‌زاده قرار داد. شمسایی دلیل این اتفاق را احترام به کاپیتان تیم ملی و این که سایر بازی‌ها نیز حسن‌زاده با بازوبند کاپیتانی وارد زمین شده اعلام کرد.


منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی