تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

ترک‌خوردگی دیوار‌ها و تخریب منازل در ۱۰ روستای گناوه

در پی وقوع زلزله‌ای به بزرگی ۵.۹ ریشتر بندر گناوه در استان بوشهر و در پی آن احساس شدن در استان‌های فارس و خوزستان، تاکنون حدود ده روستا در مرکز وقوع زلزله دچار خساراتی از جمله ترک‌خوردگی دیوار‌ها و تخریب منازل شده اند و تیم ارزیابی در حال بررسی سطح خسارت و نیاز‌های زلزله زدگان است.

کد خبر: ۸۷۱۲۸
۱۲:۴۵ - ۲۹ فروردين ۱۴۰۰

زلزله در گناوه

دیدارنیوز ـ به گفته مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر در زمین لرزه صبح امروز در بندر گناوه تعداد ده روستا در مرکز وقوع زلزله دچار خساراتی از جمله ترک‌خوردگی دیوار‌ها و تخریب منازل شده اند.

غلامرضا حاجیانی در گفتگو با ایسنا با بیان اینکه در یکی دو ساعت اول اقدامات ارزیابی انجام می‌شود، افزود: تیم‌های ارزیابی در روستا‌ها در حال بررسی خسارات هستند، در سرکشی از روستا‌های منطقه برخی از منازل دچار ترک خوردگی و یا تخریب شده اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر با بیان اینکه تمام نیرو‌های هلال احمر آماده باش هستند، ادامه داد: باید نتایج ارزیابی‌های اولیه مشخص شود و بعد تیم‌ها مستقر می‌شوند تا بتوانند کار رساندن آذوقه و سایر اقدامات کمک رسانی و امدادی را انجام دهند.
عکس: رسانه آخرین خبر بوشهر

به گفته اهالی شهرستان، در روستای محمدصالحی و اطراف آن، ترک‌خوردگی بعضی از منازل گزارش شده و نیرو‌های راهداری و هلال احمر در آماده باش هستند.

همچنین تیم‌های ارزیاب جمعیت هلال احمر به گناوه اعزام شده‌اند تا در صورت نیاز اقدامات لازم را انجام دهند. تاکنون گزارش دقیقی از خسارات احتمالی این زلزله گزارش نشده است.

دقایقی پیش زلزله‌ای به بزرگی ۵.۹ ریشتر بندر گناوه در استان بوشهر را لرزاند.

به گزارش ایسنا، زلزله‌ای به قدرت ۵.۹ ریشتر ساعت ۱۱:۱۱ دقیقه‌ی ظهر امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ شهرستان گناوه واقع در استان بوشهر را لرزاند. عمق این زمین لرزه در ۱۰ کیلومتری سطح زمین ثبت شده است.

هم‌چنین دقایقی بعد از اولین زمین لرزه، زلزله دوم با قدرت ۴.۵ ریشتر در همان عمق ۱۰ کیلومتری ثبت شد.

مدیرکل مدیریت بحران بوشهر اعلام کرد: زلزله گناوه در بوشهر، دیلم و دشتستان نیز احساس شد.

وی گفت: فراخوانی صورت گرفته و جلسه مدیریت بحران شهرستان گناوه تشکیل شده و مسئولان دستگاه‌های مختلف در حوزه‌های آب، برق، گاز، تلفن و ... وضعیت و سطح خسارت‌ها را بررسی می‌کنند.
عکس: رسانه آخرین خبر بوشهر

یک مصدوم تاکنون در زلزله امروز جنوب ایران

سخنگوی سازمان اورژانس اعلام کرد: آمبولانس از استان‌های همجوار، پنج اتوبوس آمبولانس و سه بیمارستان صحرایی از شهرکرد، شیراز و اصفهان درحالت آماده باش هستند.

این زلزله تا کنون یک مصدوم داشته و یک پایگاه اورژانس نیز ترک برداشته است. تاکنون گزارشی در این خصوص ارایه نشده است، اما دو تیم ارزیاب در محل حضور دارند.

منبع: ایسنا
برچسب ها: زلزله
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی