تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
در پی موج چهارم کرونا

برج میلاد تعطیل شد

با توجه به گسترش ویروس کرونا و همچنین بنا بر نظر ستاد ملی کرونا برای تعطیلی تهران به منظور پیشگیری از شیوع گسترده این ویروس، مجموعه برج میلاد تهران نیز در این مدت تعطیل است.

کد خبر: ۸۵۷۰۷
۰۹:۵۰ - ۲۱ فروردين ۱۴۰۰

برج میلاد تعطیل شد


دیدارنیوز
ـ روابط عمومی برج میلاد اعلام کرد: با توجه به گسترش ویروس کرونا و همچنین بنا بر نظر ستاد ملی کرونا برای تعطیلی تهران به منظور پیشگیری از شیوع گسترده این ویروس، مجموعه برج میلاد تهران نیز در این مدت تعطیل است.

بنا بر این اطلاعیه، با توجه به برقراری محدودیت‌های اعلام شده از سوی ستاد ملی مقابله با شیوع ویروس کرونا در استان تهران، مجموعه برج میلاد نیز تا اطلاع بعدی و بهبود شرایط تعطیل است و در این مدت هیچ‌گونه خدماتی ارائه نمی‌کند.

علاقه مندان می‌توانند اطلاعات و زمان بازگشایی مجدد مجموعه را از طریق سایت miladtower.tehran.ir و یا صفحه رسمی برج میلاد در اینستاگرام به آدرس @tehranmiladtower پیگیری کنند.

منبع: مهر
برچسب ها: برج میلاد
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی