تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

وزیر نفت از ایستگاه PRU زابل بازدید کرد

بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت، استاندار، نمایندگان مردم سیستان و بلوچستان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسوولین استان از ایستگاه pru شهرستان زابل بازدید کردند.

کد خبر: ۸۵۵۹۳
۱۲:۱۰ - ۱۹ فروردين ۱۴۰۰
وزیر نفت از ایستگاه PRU زابل بازدید کرد
 
دیدارنیوز: به گزارش ایرنا بیژن زنگنه وزیر نفت صبح امروز/پنجشنبه/ در جریان سفر به سیستان و بلوچستان، وارد فرودگاه زابل شد و مورد استقبال احمدعلی موهبتی استاندار این استان و نمایندگان مردم  در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسوولان استان قرار گرفت.

بازدید از ایستگاه CNG در شهر زابل، خط ٢٤ اینچ دشتک_زابل، شبکه توزیع شهرستان زهک و شرکت در  نشست بررسی طرح های انتقال گاز  سیستان و بلوچستان در محل فرمانداری شهرستان زابل از مهمترین برنامه‌های وزیر نفت در این سفر است.

 وزیر نفت در ابتدای این سفر گفت: خط لوله انتقال اصلی گاز به منطقه سیستان و بسیاری از شهرهای آن در اواخر کار بوده و به زودی این خط انتقال در بیشتر این شهرها افتتاح می‌شود.

 PRU مخزن نفتی ( Petroleum reservoir) یا مخزن نفت و گاز، یک استخر زیرسطحی از هیدروکربن‌های موجود در سازندهای متخلخل یا شکسته‌ است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی