تیتر امروز

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!
افاضات اضافه

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت به «حماسه» بزرگ اخیر در کشور اشاره کرده و گفته بابت این اتفاقات ما فقط باید متشکر باشیم و حمایت کنیم.
سمانه نایینی:
گفت‌وگوی ویژه دیدارنیوز با یک فعال حوزه روابط عمومی سمن‌ها

سمانه نایینی: "جمع‌آوری" مناسب پسماند است نه کارتن‌خواب‌ها و کودکان کار/ ناکارآمدی شهرداری به سازمان‌های مردم نهاد آسیب زد/ خلع سواد رسانه‌ای پاشنه آشیل روابط عمومی‌ها است

امروز ۲۷ اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی‌هاست و این روز بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز در گفت و گویی با یکی از فعالان حوزه روابط‌عمومی سمن‌ها، چالش‌ها و کاستی‌های این حوزه را بررسی کند.

ظرفیت دوره دکتری نسبت به سال گذشته کاهش یافت

News Image Lead

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: ظرفیت پذیرش دوره دکتری امسال ۱۳ هزار و ۶۰۰ نفر است که نسبت به سال گذشته با کاهش ظرفیت اندکی مواجه بوده است.

کد خبر: ۸۵۴
۱۵:۲۷ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷
دیدارنیوز - ابراهیم خدایی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره کاهش ظرفیت های پذیرش دکتری در سال جاری گفت: ظرفیت پذیرش دانشجوی دکتری در دفترچه سال گذشته ۱۴ هزار ۲۰۰ نفر اعلام شد.

وی ادامه داد: البته به دلیل ماهیت رشته دکتری که فرایند مصاحبه دارد پذیرش سال گذشته ۱۲ هزار و ۵۰۰ نفر شد.

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور افزود: امسال بدون احتساب ظرفیت دوره دکتری دانشگاه آزاد، حدود ۱۳ هزار و ۶۰۰ نفر در دوره دکتری پذیرش می شوند که نسبت به سال گذشته حدود ۴۰۰ الی ۵۰۰ نفر کاهش داشته است.

وی ادامه داد: آمار موجود کاهش قابل توجهی را نسبت به سال گذشته نشان نمی دهد و این ۴۰۰ الی ۵۰۰ ظرفیتی هم که کاهش داشته در تمام زیر نظام ها توزیع شده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی