تیتر امروز

تولید و تامین دارو مهم است یا ورود به موضوع رعایت پوشش در داروخانه‌ها؟
دیدار بررسی می‌کند

تولید و تامین دارو مهم است یا ورود به موضوع رعایت پوشش در داروخانه‌ها؟

در حالیکه معضل کمبود برخی دارو‌ها برای بیماران خاص در کشور مرتفع نشده؛ خبر تخصیص دارو به داروخانه‌ها به شرط رعایت حجاب چند روزی است موضوع رسانه ها شده و دیدار هم تحلیلی بر این موضوع دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول: پیدا کردن تخت خالی در بیمارستان‌ها بسیار سخت شده است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: وضعیت بستری به گونه‌ای است که کادر درمان به سختی در حال ارائه خدمات هستند و این روز‌ها پیدا کردن تخت خالی در بیمارستان‌ها بسیار سخت شده است.

کد خبر: ۸۵۲۰۵
۰۹:۰۴ - ۱۷ فروردين ۱۴۰۰

پیدا کردن تخت خالی در بیمارستان‌ها بسیار سخت شده است

دیدارنیوز ـ دکتر علی قمیشی با اشاره به آخرین وضعیت شیوع کرونا در دزفول اظهار کرد: این روز‌ها خوزستان درگیر هجمه ویروس کرونا است و کادر درمان دزفول نیز مانند دیگر شهر‌ها با سختی و ناملایمات زیاد، درگیر کنترل بیماری هستند.

وی با بیان اینکه تعداد بستری‌ها بالا است، افزود: در حال حاضر ١٨٠ نفر در بیمارستان‌های دزفول بستری هستند و علاوه بر آن، بیماران غیر کووید - ١٩ نیز که به خدمات درمانی مانند عمل‌های اورژانسی و سایر خدمات نیاز دارند در بیمارستان‌ها بستری هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: در حال حاضر وضعیت بستری به گونه‌ای است که کادر درمان به سختی در حال ارائه خدمات هستند و این روز‌ها پیدا کردن تخت خالی در بیمارستان‌ها بسیار سخت شده است.

وی افزود: کادر درمانی دزفول تحت فشار زیادی هستند؛ نیرو‌های درمانی باید بیش از حالت معمول و در شرایط سختی به ارائه سرویس بپردازند و از مردم درخواست می‌کنیم که با رعایت پروتکل‌ها، به کادر درمان کمک کنند و سلامتی خود را در معرض خطر قرار ندهند.

قمیشی که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می‌کرد، گفت: سوشی جدید از ویروس که در خوزستان منتشر شده، سوش انگلیسی است و بسیار مهاجم‌تر و خطرناک است و امکانات ما نیز محدود است.

منبع: ایسنا
برچسب ها: کرونا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی