تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

آغاز گشت‌های نوروزی حفاظت از عرصه‌های ملی استان تهران

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران از آغاز گشت‌های نوروزی حفاظت از عرصه‌های ملی این استان در ایام تعطیلات نوروزی خبر داد.

کد خبر: ۸۴۱۱۷
۱۷:۰۶ - ۲۷ اسفند ۱۳۹۹

آغاز گشت‌های نوروزی حفاظت از عرصه‌های ملی استان تهران

دیدارنیوز ـ علینقی حیدریان با اعلام این خبر اظهارکرد: گشت‌های حفاظت از عرصه‌های منابع طبیعی از ۲۸ اسفندماه سال جاری تا ۱۵ فروردین ماه در تمامی شهرستان‌های استان تهران به صورت تمام وقت مستقر هستند.

وی افزود: تیم‌های حفاظت از منابع طبیعی استان تهران به‌صورت شبانه‌روزی در آماده‌باش کامل هستند و بر اساس مشاهدات حضوری و یا تماس‌های مردمی با متخلفان و فرصت‌طلبان به عرصه‌های ملی برخورد قانونی خواهند کرد.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران در ادامه به تقویت گشت‌های حفاظت و تشدید نظارت و پایش دقیق اراضی ملی و عرصه‌های منابع طبیعی تاکید و اظهارکرد: به منظور جلوگیری از اقدامات احتمالی از سوی افراد سودجو و فرصت طلب در ایام تعطیلات نوروزی موضوع صیانت و حفاظت از اراضی منابع طبیعی به‌صورت ویژه در دستور کار یگان حفاظت منابع طبیعی قرار دارد و با خاطیان و متعرضان به انفال به‌شدت و بدون اغماض برخورد خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران وی از عموم مردم درخواست کرد: با رعایت اصول حفظ و نگهداری منابع طبیعی، از آسیب رساندن به درختان، جنگل‌ها، مراتع و دیگر عناصر طبیعت و آلوده کردن محیط زیست خودداری کنند و ضمن پاسداشت طبیعت و پرهیز از آلودگی و تخریب عرصه‌های طبیعی، در صورت مشاهده هرگونه تخریب، تصرف و آتش سوزی‌های احتمالی در عرصه‌های جنگلی، مرتعی و اراضی ملی مراتب را فوراً از طریق شماره تلفن ۱۵۰۴ و سامانه ۱۳۹ به یگان حفاظت منابع طبیعی اطلاع دهند.

منبع: ایسنا
برچسب ها: منابع طبیعی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی