تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

مسیر‌های برف گیر فیروزکوه بازگشایی شد

فرماندار شهرستان فیروزکوه اعلام کرد: بارش برف مسیر فیروزکوه به مازندران را مسدود کرده بود که با تلاش چندین ساعته عوامل راهداری این مسیر بازگشایی شد.

کد خبر: ۸۳۸۱۹
۱۳:۱۰ - ۲۳ اسفند ۱۳۹۹

مسیر‌های برف گیر فیروزکوه بازگشایی شد

دیدارنیوز ـ ابوالقاسم مهری روز شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا گفت: بدلیل بارش سنگین برف و کولاک از روز گذشته در شهرستان فیروزکوه مسیر فیروزکوه به سمت استان‌های تهران و مازندران مسدود شد.

به گفته وی، بدلیل بارش برف و مسدود بودن جاده فیروزکوه به سمت مازندران به ویژه بخش ارجمند، شاهد ترافیک حدود ۲۵ کیلومتری بودیم که خودرو‌ها قادر به حرکت نبودند.

فرماندار شهرستان فیروزکوه ادامه داد: بلافاصله تمامی نیرو‌های عملیاتی از جمله هلال احمر، بسیج و سپاه وارد کار شدند و در راه ماندگان در سه مدرسه و سه مسجد سطح شهرستان اسکان شبانه یافتند.

وی خاطرنشان کرد: مسیر فیروزکوه به تهران با تلاش عوامل راهداری از ساعات اولیه صبح امروز/ شنبه بازگشایی شده بود، اما مسیر این شهرستان به استان مازندران مسدود بود که با تلاش عوامل راهداری این مسیر نیز بازگشایی شد.

فرماندار شهرستان فیروزکوه در خصوص بازگشایی مسیر‌های روستایی این شهرستان نیز گفت: با تلاش عوامل راهداری این مسیر‌ها نیز در حال بازگشایی است.

به گفته وی، اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان همچنان در آماده باش کامل بسر می‌برند و از مردم می‌خواهیم جهت تردد در این شهرستان حتما خودرو خود را به زنجیر چرخ مجهز کنند.

شهرستان فیروزکوه با ۳۴ هزار نفر جمعیت در شمال شرق تهران قرار دارد که این شهرستان نقطه اتصال استان‌های تهران، مازندران و سمنان است.

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی