تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

متکی: امیدواریم در کنار مجلس و دستگاه قضای انقلابی، دولت انقلابی هم تشکل شود

سخنگوی شورای وحدت اصولگرایان گفت: امیدواریم پس از قوه قضاییه و مجلس انقلابی، شاهد حضور دولتی قوی، پاکدست، انقلابی و کارآمد باشیم.

کد خبر: ۸۳۵۸۳
۲۳:۲۴ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۹
متکی: امیدواریم در کنار مجلس و دستگاه قضای انقلابی، دولت انقلابی هم تشکل شود
 
دیدارنیوز - منوچهر متکی، سخنگوی شورای وحدت اصولگرایان، در همایش جوانان، پیشران انتخابات ۱۴۰۰، با ارائه تحلیلی از تاریخ معاصر ایران گفت:  بعد از نادرشاه افشار بیش از دویست سال اقتدار این کشور کمتر شد و در دوره زندیه، قاجار و پهلوی به پایین‌ترین سطح استقلال رسیدیم طوری که شاهد بودیم در دوران پهلوی سفیر آمریکا و انگلیس در امور جزیی و کلی مربوط به حکمرانی دخالت می‌کردند و امام خمینی(ره) در ۱۲ بهمن ۱۳۵۷ با بازگشت به میهن و برچیده شدن نظام وابسته طاغوتی، استقلال را برای مردم به ارمغان آورد.

وی افزود: ادامه راه امام(ره) و همراهی با ولایت، نیروهای پاک و پاک‌دست می‌طلبد و اصول نظام اسلامی بر دو محور محتوای پاک و کارگزاران پاک استوار است.

سخنگوی شورای وحدت اصولگرایان گفت: جوانان همیشه در طول تاریخ نقش‌آفرین بوده‌اند چه در دوران پیروزی انقلاب و چه در دوران جنگ تحمیلی و همچنین در همه عرصه‌های مختلف کشور. اما متاسفانه شاهد بوده‌ایم که اتفاقات سال‌های اخیر و افزایش فساد و بی‌قانونی و بی‌تدبیری باعث از بین رفتن امید و انگیزه در بین مردم شده است که بحمدالله با حضور آقای رئیسی در قوه قضاییه و تلاش ایشان برای مبارزه با فساد بارقه‌های امید در مردم زنده شده است.

متکی در پایان گفت: امیدواریم ان‌شاءالله پس از قوه قضاییه و مجلس انقلابی، شاهد حضور دولتی قوی، پاکدست، انقلابی و کارآمد باشیم.


منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی