تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

۴ میلیون کودک پناهجو از تحصیل بازمانده‌اند

کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل در آخرین گزارش خود با توجه به شروع سال تحصیلی در اروپا و آمریکا اعلام کرد که حدود ۴ میلیون از کودکان پناهجویان از تحصیل بازمانده اند.

کد خبر: ۸۲۹۱
۱۳:۵۲ - ۰۷ شهريور ۱۳۹۷

دیدارنیوز - کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل در آخرین گزارش خود از وضعیت پناهجویان اعلام کرد: بررسی ها حاکی از این است که حدود ۴ میلیون کودک که خانواده های آنها از پناهجویان بشمار می آیند از تحصیل بازمانده اند. 

در این گزارش آمده است: این رقم مربوط به اواخر سال ۲۰۱۷ میلادی است و این احتمال وجود دارد که با توجه به گذشت ۸ ماه از سال جاری میلادی این رقم نیز افزایش پیدا کرده باشد.

این در حالی است که بر اساس قوانین بین المللی تمام کودکان و نوجوانان پناهجو حق دارند به کودکستان ​و مدرسه بروند. شهرداری محل زندگی این کودکان باید مطمئن شود که آنها نیز با شرایط یکسانی همانند سایر کودکان و نوجوانان آن حوزه شهری به مدرسه می​ روند.

این موضوع به کودکستان، آموزشگاه جامع و دوره دوم دبیرستان مربوط می​ شود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی