تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

قیچی ژیرو دیوار مادرید را شکافت؛ مشت قهرمان به صورت گلادیاتورها

چلسی و بایرن مونیخ دو تیم میهمان در این مرحله از لیگ قهرمانان اروپا موفق شدند مقابل دو تیم اتلتیکو مادرید و لاتزیو به پیروزی برسند.

کد خبر: ۸۲۷۶۷
۰۱:۴۹ - ۰۶ اسفند ۱۳۹۹

قیچی شیرهای لندن به دیواز مادرید و مشت قهرمان به سرزمین گلادیتورها

دیدارنیوز - بابک مجیدی: شب سوم از دور حذفی لیگ قهرمانان انجام شد که نتایج آن را با هم مرور می‌کنیم:

سوپر گل ژیرو کافی بود
در بازی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، دو تیم چلسی و اتلتیکو مادرید در ورزشگاه نشنال آرنا بخارست رومانی به میزبانی تیم مادریدی انجام شد. در نهایت شاگردان رو به اوج توماس توخل موفق شدند دیوار دفاعی اتلتیکو را بشکنند و با یک پیروزی دلچسب در خارج از خانه تا حدودی برای صعود امیدوار بمانند. در این بازی هر دو تیم در نیمه اول یک بازی محتاطانه و منسجم را ارائه دادند، اما در خلق موقعیت ناکام ماندند و نیمه اول بدون رد و بدل شدن گلی به اتمام رسید. در نیمه دوم هم هر دو تیم همان بازی محتاطانه را در پیش گرفتند، اما در این بین چلسی میل به حمله بیشتری داشت و موقعیت‌های نصفه و نیمه‌ای ایجاد کرد و در نهایت موفق شد در بیست دقیقه پایانی بازی در یک اشتباه مهلک از خط دفاعی اتلتیکو مادرید، اولیور ژیرو مهاجم فرانسوی و کهنه کار چلسی با یک برگردان زیبا و دور از دستان دروازه‌بان اوبلاک گل اول را به ثمر برساند. البته در تایید این گل داوری ویدیویی به میدان آمد و صحنه مشکوک به آفساید را بررسی کرد، اما در نهایت گل تایید شد و چلسی با ارائه یک بازی هوشمندانه از تک گل ارزشمند خود در بیرون از خانه مراقبت کرد و به پیروزی رسید تا امیدوار به بازی برگشت در خانه باشد.  


قهرمان در ایتالیا هم از پا نیفتاد
در دیگر دیدار امشب نیز، در ورزشگاه استادیو المپیکو بایرن مونیخ قهرمان بلامنازع فوتبال باشگاهی اروپا و جهان میهمان لاتزیو تیم تازه صعود کرده ایتالیایی به این مرحله بود و در نهایت با ارائه یک بازی برتر و یک طرفه با نتیجه ۴ - ۱ از سد حریف ایتالیایی خود بگذرد و تا حدودی صعود خود به جمع هشت تیم پایانی را قطعی کند.  
 
قیچی شیرهای لندن به دیواز مادرید و مشت قهرمان به سرزمین گلادیتورها

در این بازی ابتدا روبرت لواندوفسکی بهترین بازیکن سال گذشته فیفا مرد اول میدان بود و موفق شد گل اول را در تور دروازه ایتالیایی‌ها بچسباند. در ادامه قرمز‌های باواریا موفق شدند توسط جمال موسیالا ستاره جوان ۱۷ ساله انگلیسی آلمانی خود به گل دوم برسند و تا حدودی به پیروزی در این دیدار امیدوار باشد. در ادامه بایرن که بازی شناور خود را پیگری می‌کرد موفق شد گل سوم را توسط لروی سانه بزند تا با یک نتیجه قاطع راهی نیمه دوم شود. در نیمه دوم بایرن عادت گلزنی را ترک نکرد و در حالی که لاتزیو برای جبران گل خورده پیش کشیده بود با توپ ربایی سانه و حرکت به سمت دروازه لاتزیو، مدافع حریف به اشتباه گل چهارم هم به ثمر برسد تا بایرن به مقصود خود رسیده باشد. لاتزیو هم در این بازی بعد از پذیرش چهار گل به دنبال جبران گل خورده در آمد و موفق شد تنها یک بار توسط خواکین کوره‌آ گل اول را بزند، اما در نهایت نتیجه بازی تغییر نکرده و بایرن مونیخ با اقتدار و چهار گل به پیروزی رسید تا گام بلند خود را بردارد.  
 
قیچی شیرهای لندن به دیواز مادرید و مشت قهرمان به سرزمین گلادیتورها
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی