تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

سهام عدالت چند؟

ارزش واقعی سهام عدالت در هفته جاری روندی کاهشی داشت و درحالی که ارزش سهام عدالت به ارزش اولیه ۵۳۲ هزار تومانی در روز شنبه ۱۰ میلیون و ۳۲۰ هزار تومان بود، در روز چهارشنبه تا ۱۰ میلیون و ۱۴۰ هزار تومان کاهش یافت.

کد خبر: ۸۲۳۵۷
۰۹:۲۷ - ۳۰ بهمن ۱۳۹۹

سهام عدالت چند؟

 

دیدارنیوز ـ پس از آزادسازی سهام عدالت، مشمولان این سهام که روش مستقیم را برای مدیریت سهام خود انتخاب کرده بودند، می‌توانند با مراجعه به سامانه www.sahamedalat.ir ارزش واقعی سهام و جزئیات دارایی خود را مشاهده کنند. البته ارزش واقعی این سهام یکسان نیست تحت تاثیر نوسانات بازار افزایشی یا کاهشی می‌شود.

بر این اساس ارزش واقعی سهام عدال با ارزش اولیه یک میلیون تومان در روز شنبه تا چهارشنبه هفته جاری به ترتیب ۱۹ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان، ۱۹ میلیون و ۶۱۰ هزار تومان، ۱۹ میلیون و ۵۶۰ هزار تومان، ۱۹ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و ۱۹ میلیون و۱۱۰ هزار تومان بود.
 
 

همچنین ارزش واقعی سهام عدالت با ارزش اولیه ۵۳۲ هزار تومان در روز شنبه، ۱۰ میلیون و ۳۲۰ هزار تومان، در روز یکشنبه ۱۰ میلیون و ۴۱۰ هزار تومان، در روز دوشنبه ۱۰ میلیون و ۳۸۰ هزار تومان، در روز سه شنبه، ۱۰ میلیون و ۲۴۰ هزار تومان و در روز چهارشنبه ۱۰ میلیون و ۱۴۰ هزار تومان قیمت داشت.

قیمت سهام عدالت با ارزش اولیه ۴۹۲ هزار تومان نیز در روز شنبه هفته جاری ۹ میلیون و ۵۴۰ هزار تومان، در روز یکشنبه ۹ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان، در روز دوشنبه ۹ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان، در روز دوشنبه ۹ میلیون و ۴۷۰ هزار تومان و در روز چهارشنبه نیز ۹ میلیون و ۳۷۰ هزار تومان بود.

البته این مباحث درحالی مطرح می‌شود که سهامداران شخصا امکان معامله سهام خود را ندارند.
 
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی