تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

منچسترسیتی ۳ - ۰ تاتنهام: هنر گندوغان آقای خاص را مات کرد / کلوپ و لیورپول باز هم باختند

در ادامه مسابقات اروپایی، منچسترسیتی تاتنهام را مات کرد لیورپول در ادامه روزهای سیاه خود مقابل روباه‌ها کامبک خورد. بارسا هم با درخشش مسی به پیروزی رسید.

کد خبر: ۸۲۰۳۱
۲۳:۳۷ - ۲۵ بهمن ۱۳۹۹
منچسترسیتی گام به گام در مسیر قهرمانی / کلوپ و لیورپول باز هم باختند
 
دیدارنیوز - بابک مجیدی: مطابق هر هفته امروز هم نتایچ دیدار‌های انجام شده در لیگ‌های معتبر اروپایی را مرور می‌کنیم:

انگلستان: پپ مچ آقای خاص را خواباند / کلوپ کامبک خورد
در هفته بیست و چهارم لیگ برتر انگلستان، لیورپول در یک دیدار مهم خارج از خانه میهمان لسترسیتی در ورزشگاه کینگ پاور بود و با شاهکار بی نظیر آلیسون بکر، بازی برده را با باخت عوض کرد و سومین باخت متوالی تیمش را رقم زد. لیورپول که بعد از باخت فاجعه‌بار مقابل منچسترسیتی به دنبال کسب پیروزی بود، در این بازی ابتدا در نیمه اول بازی خوبی ارائه نکرد و در نیمه دوم شرایط عوض شد و شاگردان کلوپ با پاس رو به عقب فیرمینو به محمد صلاح و ضربه فنی او به گل اول رسیدند. لستر، اما عقب ننشست و با ارائه یک بازی منسجم و استفاده از فرصت‌ها موفق شد کامبک بزند و با گل‌های جیمز مدیسیون روی یک ارسال از ضربه کاشته گل تساوی، گل دوم روی شاهکار آلیسیون بکر اشتباه فاجعه‌بار او و مدافع تازه ورورد اوزان کاباک توپ مقابل دروازه خالی جلوی پای جیمی واردی افتاد و او گل دوم را زد و در ادامه هم هروی بارنس هم گل سوم را به پیگر زخم خورده لیورپول وارد کرد تا شاگردان کلوپ بعد از فاجعه آنفیلد برابر سیتی این بار مقابل لستر تن به شکست دهند. لیورپول با این باخت ۴۰ امتیازی همچنان باقی ماند و لستر هم با این برد ۴۶ امتیازی شد و به رده دوم صعود کرد.
 
منچسترسیتی گام به گام در مسیر قهرمانی / کلوپ و لیورپول باز هم باختند

منچسترسیتی هم در هفته بیست و چهارم در خانه میزبان آقای خاص در خانه بود و با ارائه یک بازی تاکتیکی و با درخشش ایلگای گندوغان توانست مچ آقای خاص را بخواباند و پیروزی مهم دیگری را در لیگ برتر به دست بیاورد. سیتی که بعد از کسب ۱۴ پیروزی متوالی به دنبال ۱۵ پیروزی بود، حملات زیادی را روی دروازه حریف ایجاد کرد. اما تاتنهام زنگ خطر اول بازی را به صدا درآورد و هری کین با یک ضربه کاشته با بداقبالی به تیرک خورد تا سیتی خطر گل را احساس کند. سیتی بعد از آن به کلی جریان بازی را در اختیار گرفت و ابتدا موفق شد روی حرکت گندوغان صاحب پنالتی شود و رودری هافبک دفاعی سیتی گل اول را به ثمر رساند.  

سیتی با توجه به جلو بودن در این بازی کاملا خطر را دور کرده بود و در نیمه دوم فشار را بر روی دروازه حریف نگه داشت. سیتی که به دنبال افزایش گل بود روی حرکت ترکیبی مشابه گلی که به لیورپول زد را همان نقشه را استرلینگ با پاس در عمق به گندوغان او را صاحب موقعیت کرد و این هافبک هجومی خلاق هم با یک ضربه آرام و دقیق گل دوم را زد. سیتی که در حمله سیری ناپذیر بود در ادامه موفق شد در همان زمین خود با ضربه ادرسون مورائس دروازه‌بان خود پاس تماشایی را برای گندوغان ارسال کند و او هم با محو کردن سانچز گل سوم را زد. در ادامه سیتی با ارائه یک بازی منسجم سه گل را حفظ کرد و سه امتیاز شیرین داخل خانه را کسب کند. سیتی با این پیروزی ۵۳ امتیازی شده و در صدر جدول ماندگار شد و یک بازی هم نسبت به سایر تیم‌های مدعی کمتر انجام داده است.  
منچسترسیتی گام به گام در مسیر قهرمانی / کلوپ و لیورپول باز هم باختند

اسپانیا: با مداد بنویسید اتلتیکو قهرمان لالیگا شد
در لالیگا اسپانیا، اتلتیکو مادرید صدرنشین مقتدر این لیگ هم موفق شد در دیدار بیرون از خانه با گل‌های کوره‌آ و مارکوس یورنته به پیروزی خفیف ۲ -۱ برسد و با کسب این ۳ امتیاز ۵۴ امتیازی شده و با یک بازی کمتر نسبت به سویا و رئال مادرید در صدر جدول قرار بگیرد.  
 
منچسترسیتی گام به گام در مسیر قهرمانی / کلوپ و لیورپول باز هم باختند
 
بیگ فایو با چاشنی دو آر ۲ از لیونل مسی و تیرنکائو
در ادامه مسابقات لالیگا، بارسلونا در خانه میزبان دپورتیو آلاوز بود و با ارائه یک بازی سراسر هجومی از شاگردان کومان موفق شد با نتیجه تجفیر آمیز ۵ - ۱ از سد حریف خود گذشته و سه امتیاز بازی خانگی را بگیرد. در این بازی ابتدا فرانسیسکو ترینکائو چراغ اول را روشن کرد. ستاره جوان ۲۱ ساله پرتغالی که هفته گذشته گل سه امتیازی زده بود در این دیدار گل اول خود را با پاسی از موریبا و ضربه‌ای دقیق و از میان پای مدافع حریف عبور داده و توپ به تور چسبید. در ادامه بارسلونا یک بار توسط مسی روی خراب کردن موقعیت تک به تک گریژمان به گل رسید، اما داور این گل را مردود اعلام کرد. در ادامه پیش از پایان نیمه اول مسی نابغه آرژانتینی موفق شد پس از گرفتن یک پاس از بوسکتس گل دوم را به زیبایی و به شکل کات دار به تور دروازه حریف بچسباند.
 
منچسترسیتی ۳ - ۰ تاتنهام: هنر گندوغان آقای خاص را مات کرد / کلوپ و لیورپول باز هم باختند

در نیمه دوم، نیز بارسلونا سعی در حفظ توپ و میدان و ایجاد خطر بر روی دروازه حریف را داشت، ولی در زدن گل ناکام بود. موریبا که سازنده گل نخست تیمش بود بار دیگر سازنده گل نخست حریف شد و با یک پاس در عرض اشتباه باعث شد مهاجم حریف با توپ ربایی و سرعت بالا گل اول را به ثمر برساند. در ادامه بارسلونا که خطر از دست رفتن دو امتیاز خانگی را پیش چشم خود دید پدری و پیانج به زمین آمدند و زمینه ساز گل‌های بیشتر شدند. ابتدا مسی روی پاس پدری در حالتی که تک به تک با دروازه‌بان بود می‌توانست گلزنی کند که دروازه‌بان اجازه نداد و در ریباند ترینکائو دومین گل خود را با یک ضربه دقیق به ثمر رساند. در حالی که بازی از وسط زمین آغاز شده بود، دقیقه‌ای نگذشته بود که بار دیگر مسی با پاس گریژمان از پشت محوطه جریمه و با یک ضربه غیر قابل مهار گل چهار تیمش را به زیبایی و با جهتی آر دو شکل که فقط در گیم‌های بازی انجام می‌شود گلش را راهی دروازه حریف کرد. در ادامه یک بار دیگر بلوگرانا با ارائه یک بازی هجومی توانست با پاس چیپ مسی برای گریژمان و پاس در عرض او برای فیرپو گل پنجم را بزند تا برتری قاطع خود را تکمیل کند. در ادامه بارسلونا بازی را حفظ کرد و موفق شد با کسب این سه امتیاز جایگاه خود در رده دوم را از رئال مادرید پس بگیرد.  
 
منچسترسیتی ۳ - ۰ تاتنهام: هنر گندوغان آقای خاص را مات کرد / کلوپ و لیورپول باز هم باختند
 
ایتالیا: کرگدن پیرلو را رام کرد
 در سری آ ایتالیا، در هفته بیست و دوم، ناپولی در ورزشگاه دیگو آرماندو ماراردونا میزبان یوونتوس بود و موفق شد با تک گل اینسینه از روی نقطه پنالتی گل پیروزی بخش و سه امتیازی مهم خود را کسب کند و یوونتوس هم با این باخت فرصت نزدیک شدن به صدر جدول و کاهش امتیاز با میلان را از دست بدهد. یوونتوس با این باخت ۴۲ امتیازی باقی ماند و ناپولی هم با این برد ۴۰ امتیازی شد.  
 
منچسترسیتی گام به گام در مسیر قهرمانی / کلوپ و لیورپول باز هم باختند
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی