تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

کارشناس سازمان هواشناسی: بارش باران و برف تا روز دوشنبه ادامه خواهد داشت

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: بارش‌ها تا روز دوشنبه در اغلب نقاط کشور به شکل باران و در ارتفاعات به شکل برف ادامه خواهد داشت و روز سه‌شنبه و چهارشنبه آسمان کشور در بیشتر استان‌ها آفتابی خواهد بود.

کد خبر: ۸۱۵۴۷
۰۹:۵۲ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۹

کارشناس سازمان هواشناسی:بارش باران و برف تا روز دوشنبه ادامه خواهد داشت

 

دیدارنیوز ـ «کبری رفیعی» امروز (شنبه) درباره وضعیت جوی کنونی کشور گفت: امروز بارش‌ها در سواحل دریای خزر، مناطق غرب و جنوب غرب، دامنه جنوبی البرز و شمال شرق کشور ادامه خواهد داشت.

وی افزود: بارش‌ها در مناطق سردسیر به صورت برف و در جنوب کشور همراه با رعد و برق است.

رفیعی ادامه‌داد: امروز شدت بارش‌ها در شمال و شرق خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان، کرمانشاه و ارتفاعات البرز، جنوب زنجان و استان مرکزی است.

به گفته این کارشناس سازمان هواشناسی، فردا (یکشنبه) ادامه بارش‌ها در دامنه زاگرس مرکزی و جنوبی، البرز مرکزی، شمال شرق و مرکز کشور خواهد بود و شدت بارش‌ها در مناطق شمال و شرق خوزستان، جنوب غرب اصفهان، جنوب لرستان و غرب استان فارس خواهد بود.

رفیعی گفت: روز دوشنبه ادامه بارش‌ها در شمال شرق به شکل پراکنده پیش‌بینی می‌شود و روز‌های سه‌شنبه و چهارشنبه آسمان کشور صاف است.

وی بیان‌داشت: امروز همچنین وزش باد در جنوب شرق کشور رخ خواهد داد و آب‌های خلیج‌فارس امروز و فردا مواج است.

این کارشناس هواشناسی اظهار داشت: آسمان تهران امروز ابری همراه با مه رقیق و بارش باران خواهد بود که گاهی افزایش باد با احتمال رگبار و رعد و برق پیش‌بینی برای آن می‌شود، فردا نیز آسمان تهران ابری بوده و بارش باران ادامه خواهد داشت.
 
منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی