تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

ابتکار: اگر نام مادر در کارت ملی درج شود این مشکلات پدید نمی‌آید

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری در پاسخ به گلایه همسر شهید رضایی نژاد از اثبات حضانت دخترش در فرودگاه، اظهار کرد: اگر نام مادر در کارت ملی درج شود این مشکلات پدید نمی‌آید.

کد خبر: ۸۱۵۳۸
۲۱:۳۲ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۹
دیدارنیوز - معصومه ابتکار در حساب توئیتری خود نوشت:《 این مادران برای ایفای وظایف مادری با مشکل مواجه می‌شوند و برای همین موضوع معاونت دو لایحه به دولت داده است. این جریان را به اطلاع وزیر کشور و وزیر راه رساندم. اگر نام مادر در کارت ملی درج شود این مشکلات پدید نمی‌آید. جایگاه مادر باید در عمل والا و مورد احترام باشد، نه در حرف و شعار.》 

صبح امروز هنگام مراجعه همسر شهید رضائی نژاد _خانم پیرانی_ به کانتر فرودگاه در پرواز برگشت از مشهد به تهران، گفته می‌شود باید نسبت و حضانت او با دخترش مشخص شود که این موضوع منجر به گلایه خانم پیرانی شده بود .



منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی