تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

بررسی کلیات بودجه ۱۴۰۰ در جلسه علنی فردای مجلس

سخنگوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی از بررسی کلیات لایحه بودجه در جلسه علنی فردا (سه شنبه) مجلس خبر داد و گفت که در صورت تصویب کلیات، مجلس وارد بررسی جزئیات لایحه بودجه خواهد شد.

کد خبر: ۸۱۲۱۰
۱۵:۱۰ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۹
دیدارنیوز - محمدحسین فرهنگی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: کلیات لایحه بودجه ۱۴۰۰ در دستور کار جلسه علنی فردا (سه شنبه) مجلس قرار دارد. در این جلسه ابتدا سخنگوی کمیسیون تلفیق گزارش خود را به نمایندگان ارائه خواهد کرد و بعد از آن نمایندگان موافق و مخالف کلیات، اظهارات خود را مطرح می کنند و نهایتا دولت (رئیس سازمان برنامه و بودجه) و کمیسیون تلفیق مجددا نظرات خود را اعلام خواهند کرد و نهایتا کلیات بودجه به رأی مجلس گذاشته می شود.

فرهنگی یادآور شد: در صورت تصویب کلیات بودجه، مجلس بررسی جزئیات لایحه بودجه در بخش درآمدی و پس از آن هزینه ای را آغاز خواهد کرد.

سخنگوی هیأت رئیسه مجلس درباره احتمال حضور رئیس جمهور در جلسه فردا سه شنبه مجلس گفت: در آیین نامه فرصتی برای دفاع رئیس جمهور از لایحه بودجه پیش بینی شده اما مشخص نیست آقای روحانی در این جلسه حضور می یابند یا نه.
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی