تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

یکه تازی میلان، منچسترسیتی و بایرن در شب تحقیر رئال مادرید

در مسابقات لیگ‌های برتر اروپایی، میلان، منچسترسیتی و بایرن مونیخ صدرنشینان لیگ‌های ایتالیا، انگلیس و آلمان برابر رقبا به پیروزی رسیدند و رئال باز هم باخت.

کد خبر: ۸۱۰۵۹
۲۲:۰۹ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۹
یکه تازی میلان، منچسترسیتی و بایرن در شب تحقیر رئال مادرید
 
دیدارنیوز - بابک مجیدی: طبق معمول هر هفته، لیگ‌های برتر اروپایی، شاهد برگزاری چند دیدار بود که نتایج آن را با هم مرور می‌کنیم:
انگلستان: منچسترسیتی یکه و تنها در صدر
در هفته بیست و یکم لیگ برتر انگلستان، سیتی‌زن‌ها موفق شدند در دیداری سخت و کم گل برابر شفیلد یونایتد تیم رده بیستم به پیروزی خفیفی برسند و با کسب سه امتیاز در این دیدار حالا با ۴ امتیاز تک و تنها در صدر جدول جا خوش کنند. گلزن این بازی برای شاگردان گواردیولا، گابریل ژسوس بود که موفق شد پیروزی ۴۴ امتیازی شده و فاصله خود با نزدیک‌ترین رقیب خود منچستر یونایتد را به ۴ امتیاز افزایش داد.  
 
یکه تازی میلان، منچسترسیتی و بایرن در شب تحقیر رئال مادرید
 
هدیه ارزشمند آرسنال به سیتی
در مهم‌ترین دیدار هفته بیست و یکم لیگ برتر هم دو تیم آرسنال و منچستر یونایتد در ورزشگاه امارات به مصاف هم رفتند که در نهایت در یک بازی کم تحرک و کم موقعیت دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند و امتیازات را بین همدیگر تقسیم کردند. منچستریونایتد با توجه به باخت چهارشنبه گذشته به دنبال جبران بود نتوانست از پس آرسنال بربیاید و در نهایت با کسب یک امتیاز، ۴۱ امتیازی شد و اختلافش با همشهری خود منچسترسیتی با یک بازی بیشتر به سه امتیاز رسید. آرسنال هم ۳۱ امتیازی شد و در رده هشتم جدول جای گرفت.  

دیگر نتایج این لیگ:
اورتون ۰ - ۲ نیوکاسل
کریستال پالاس ۱ - ۰ ولورهمپتون
وست برومویچ ۲-۲  فولام

ایتالیا: میلان شکست در دربی میلان را فراموش کرد
در سری آ ایتالیا هم، میلان بعد از شکست مقابل همشهری دیرینه خود اینتر در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی، شاگردان پیولی در هفته بیستم رقابت‌ها در بیرون از خانه به دیدار بولونیا رفتند و در نهایت موفق شدند با گل‌های فرانک کسیه و آنته ربیچ در مقابل تک گل آندرا پولی پیروزی خارج از خانه شیرینی به دست بیاورند و موقعیت خود در صدر جدول را مستحکم کنند. میلان حالا با این پیروزی ۴۶ امتیازی شده و اختلاف خود با اینتر تیم دوم جدول را به ۵ امتیاز رساند و باید منتظر ماند و دید شاگردان کونته آیا اختلاف را به همان ۲ امتیاز برمی‌گردانند یا خیر
 
یکه تازی میلان، منچسترسیتی و بایرن در شب تحقیر رئال مادرید
 
یوونتوس در تعقیب مدعیان
در دیگر دیدار سری آ ایتالیا هم، بانوی پیر موفق شد در دیدار خارج از خانه با دو گل فدریکو چیزا و آرون رمزی از سد سمپدوریا عبور کرده و همچنان در مسیر تعقیب مدعیان قرار بگیرد. یوونتوس که حالا با پیرلو در مسیر پیروزی قرار گرفته، با این برد ۳۹ امتیازی شده و با یک بازی کمتر نسبت به دو تیم شهر میلان در رده سوم جدول قرار گرفته است.

اسپانیا: رئال و زیدان یک بار دیگر باختند
در لالیگا اسپانیا، رئال مادرید که این روز‌ها در شرایط روحی و روانی خوبی قرار ندارد امروز در خانه و در حالی که از دقیقه ۹ ده نفره شده بود، برابر حریف نه چندان قدرتمند خود لوانته بازی را واگذار کرد و حالا امکان دارد رتبه دوم را هم نیز از دست بدهد. رئال بعد از اخراج شدن موفق شد ابتدا توسط آسنسیو به گل اول برسد، اما فشار حملات لوانته بر روی دروازه رئال مادرید کارساز شد و موفق شدند دو بار توسط خوزه لوئیز مورالس و راجر مارتی دروازه شاگردان زیدان را باز کند. البته رئالی‌ها باید خیلی خوشحال باشند که نتیجه سنگینی رخ نداد چرا که آبی قرمز پوشان لوانته قبل از گل دوم یک پنالتی را هدر دادند. حالا رئال با این باخت در امتیاز ۴۰ متوقف شد و فاصله با صدر جدول نیز با دو بازی بیشتر نسبت به اتلتیکو به ۷ امتیاز رسیده است. زیدان که این روز‌ها در لبه تیغ قرار دارد حالا باید دید آیا پرز با این باخت حکم اخراج او را امضا خواهد کرد یا باز هم فرصت جبران به او می‌دهد.
 
یکه تازی میلان، منچسترسیتی و بایرن در شب تحقیر رئال مادرید

آلمان: بایرن قبل از پایان ژانویه قهرمان را مشخص کرد
در بوندس لیگا آلمان، بایرن مونیخ قهرمان تکراری و همیشگی آلمان در دیداری انتقامی موفق شد، در هفته نوزدهم و  در زمین خود شکست دور رفت برابر هوفنهایم را به خوبی تلافی کند و اختلاف خود با نزدیک‌ترین رقیب خود به ۱۰ امتیاز برساند. بواتنگ، مولر، لواندوفسکی و گنبری چهار گلزن شاگردان دیتر فلیگ بودند و در مقابل تک گل آندری کراماریچ هیچ اثری بر گل‌های مونیخ نداشت. باواریایی‌ها با این برد به امتیاز ۴۵ رسیدند و به نوعی می‌توان حدس زد بایرن یک بار دیگر قبل از اینکه ژانویه به پایان برسد قهرمان بوندس لیگا را مشخص کرده است.  
 
یکه تازی میلان، منچسترسیتی و بایرن در شب تحقیر رئال مادرید

در دیگر دیدار این لیگ نیز، دورتموند در خانه کامبک زد و موفق شد با نتیجه پر گل ۳ -۱ از سد آگزبورگ بگذرد و به وضعیت بد خود در جدول بهبود ببخشد. توماس دلینی، سانچو و گل به خودی اودوخای گلزنان زنبور‌های شهر وستفالن بودند.  
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی