تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

کامبک کاتالان‌ها در شب باخت شیاطین سرخ برابر تیم ته جدولی

کد خبر: ۸۰۸۹۴
۰۱:۵۷ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۹
کامبک کاتالان‌ها در شب باخت شیاطین سرخ برابر تیم ته جدولی
 
دیدارنیوز - بابک مجیدی: در دور حذفی رقابت‌های جام حذفی اسپانیا موسوم به کوپا دل ری، تیم بارسلونا با هدایت رونالد کومان موفق شد، در ادامه کسب نتایج درخشان خود، برابر رایه وایکانو به پیروزی برسد و به خود را به مرحله بعدی برساند.

بارسلونا که در این دیدار به جز ترشتگن به همه ستارگان خود در این دیدار بازی داده بود، در نیمه اول با وجود داشتن موقعیت‌های فراوان در گلزنی ناکام ماند. در نیمه دوم، بارسلونا بار دیگر به حملات خود روی دروازه حریف ادامه داد، اما در یک لحظه غفلت، مهاجمان رایو وایکانو موفق شدند، در یک ضدحمله برخلاف جریان مسابقه، دروازه بارسلونا را باز کنند. بارسلونا که نمی‌خواست فاجه دو تیم مادریدی برسر آن‌ها فرود آید این باز از موقعیت‌های خود به خوبی استفاده کرده و در یک بازگشت طوفانی موفق شد ابتدا دقیقه ۷۰ توسط نابغه فوتبال جهان لیونل مسی گل تساوی را روی پاس گریژمان به ثمر برساند و در ادامه بار دیگر با نبوغ فکری مسی، و طراحی گل دوم وپاس در عرض آلبا به فرانکی دی یانگ گل دوم و برتری بارسلونا به ثمر رسید تا شاگردان کومان با پیروزی در این دیدار به مرحله بعدی صعود کنند.
 
کامبک کاتالان‌ها در شب باخت شیاطین سرخ برابر تیم ته جدولی

در هفته بیستم لیگ برتر انگلستان هم نتبجه‌ای عجیب و قابل توجه رقم خورد. منچستریونایتد که این روز‌ها به روز‌های اوج خود در زمان فرگوسن برگشته است، در خانه برای چهارمین بار و این بار مقابل تیم ته جدولی شفیلد یونایتد بازی را باخت تا چهارمین باخت فصل را بار دیگر در خانه و در بدترین زمان ممکن پذیرا شود. شیاطین سرخ که با برد در این بازی می‌توانستند یک بار دیگر به صدر جدول راه پیدا کنند، برابر شفیلد یونایتد ته جدولی باختند و حالا همشهری آبی پوش خود می‌تواند با پیروزی در بازی آینده صدر جدول را به تنهایی تصاحب کند. شفیلدی‌ها که در این فصل طلسم شدند، در حالی به نیم فصل دوم رسیدند که در طول بیست بازی انجام شده با کسب برد در این دیدار تنها ۲ برد، ۲ تساوی و ۱۶ باخت را در کارنامه خود دارند و یکی از کاندیدا‌های محتمل سقوط به دسته پایینتر هستند. راه راه پوشان قرمز و سفیید ابتدا موفق شدند توسط کین برایان به گل اول برسند. در حالی که نیمه دوم کاملا در اختیار شاگردان سولسشایر بود، هری مگوایر گل تساوی را زد تا شیاطین سرخ به کسب ۳ امتیاز بازی نزدیک شوند، اما اولیور بروک گل دوم و پیروزی سفیلدی‌ها را زد تا با حفظ نتیجه، منچستر یونایتد تن به شکست دهد و با ۴۰ امتیاز در همان رده دوم باقی بماند.  
 
کامبک کاتالان‌ها در شب باخت شیاطین سرخ برابر تیم ته جدولی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی