تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

تابلوی بورس: ریزش شاخص کل، امروز هم ادامه یافت

کد خبر: ۷۸۹۴۳
۱۳:۱۱ - ۰۹ دی ۱۳۹۹

تابلوی بورس: ریزش شاخص کل، امروز هم ادامه یافت

 

دیدارنیوز - سرویس اقتصادی: امروز شاخص کل با ۲۵ هزار و ۱۶۸ واحد ریزش به عدد یک میلیون و ۴۱۲ هزار واحد کاهش یافت. شاخص کل هم‌وزن نیز با ۳ هزار و ۶۵۷ واحد افت، نشان داد، کاهش قیمت به بسیاری از سهم‌های بازار مربوط بوده است. نماد‌های فملی، شستا، فارس، فولاد، خودرو، شپنا و شبندر بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل گذاشتند. کاما، شستا، سپنا، برکت، خودرو، کچاد و خساپا از پر تراکنش‌ترین نماد‌ها بودند.


امروز شاخص کل فرابورس نیز با ۱۰۸ واحد افت به عدد ۱۹ هزار و ۹۷۶ واحد کاهش پیدا کرد. نماد‌های کگهر و غصینو بیشترین اثر مثبت و نماد‌های ذوب، شگویا، مارون، صبا و آریا بیشترین اثر منفی را بر شاخص کل فرابورس داشتند. وسپهر، بپیوند، گکوثر، چخزر، زملارد، بگیلان و ذوب از پر تراکنش‌ترین نماد‌های فرابورس بودند.


در بازار ریزشی امروز، بیشترین افزایش قیمت در بورس به نماد‌های شکربن، پتایر، وآذر، پدرخش، پرداخت، کسعدی، خموتور تعلق داشت. ثمسکن، زمگسا، خزر، سیمرغ، فاذر، چدن و وساخت بیشترین امروز را با بیشترین کاهش قیمت پشت سر گذاشتند. در فرابورس نیز بیشترین افزایش به نماد‌های اشاد ۲، تملی ۸۰۳، تملی ۸۰۶، زگلدشت، چخزر، کوثر و کگهر مربوط بود. بیشترین کاهش قیمت در فرابورس نیز به ترتیب عبارت بود از: زدشت، بپیوند، حسینا و تملی.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی