تیتر امروز

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب
همافر حقوقدان و سیاستمدار اقتصاد خوانده در تنگنای سی‌ام

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب

در سی‌امین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان محمود علیزاده طباطبایی، حقوقدان و عضو شناخته‌شده حزب کارگزاران سازندگی بود و از روزهای قبل از انقلاب و ماجرای کودتای نوژه و نقش روس‌ها...
چادرها برپا شد؛ مطالبات روی زمین ماند
گزارش تکمیلی دیدارنیوز سه روز بعد از حریق گسترده امامزاده ابراهیم

چادرها برپا شد؛ مطالبات روی زمین ماند

دیدارنیوز در گفت‌وگو با یکی از ساکنین بومی امامزاده ابراهیم از حال و هوای این روزهای منطقه آتش گرفته پرسیده؛ که می‌خوانید.
نمادهای شاخص‌ساز، شاخص کل را مثبت کردند

تابلوی بورس: ریزش شاخص کل هم‌وزن

کد خبر: ۷۸۸۵۲
۱۳:۰۹ - ۰۸ دی ۱۳۹۹

تابلوی بورس: ریزش شاخص کل هم‌وزن

 

دیدارنیوز - سرویس اقتصادی: امروز شاخص کل با 18 هزار و 127 واحد افزایش به عدد یک میلیون و 437 هزار واحد رسید. اما شاخص کل هم‌وزن که تصویر بهتری از کلیت بازار ارائه می‌دهد با 3 هزار واحد ریزش به عدد 469 هزار و 125 واحد تنزل کرد. نمادهای شاخص‌ساز ِ فارس، شستا، تاپیکو، کگل، کچاد، شپنا و شتران بیشترین تاثیر مثبت را بر رشد شاخص کل داشتند. نمادهای شستا، خودرو، شپنا، خساپا، سیتا، خگستر و امین از پر تراکنش‌ترین نمادها بودند.

 

امروز شاخص کل فرابورس نیز با 64 واحد افزایش به عدد 20 هزار و 68 واحد رسید. نمادهای کگهر، هرمز، میدکو و شگویا بیشترین اثر مثبت و نمادهای غصینو، آریا و دی بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل فرابورس گذاشتند. همچنین نمادهای وسپهر، بپیوند، چخزر، زملارد، بگیلان، وپویا و زدشت از پر تراکنش‌ترین نمادها بودند. 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی