تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

تابلوی بورس: ریزش ۲۴ هزار واحدی شاخص کل

کد خبر: ۷۸۷۳۳
۱۷:۱۱ - ۰۶ دی ۱۳۹۹

تابلوی بورس: ریزش ۲۴ هزار واحدی شاخص کل

 

دیدارنیوز - سرویس اقتصادی: امروز شاخص کل با ۲۴ هزار و ۳۵۱ واحد ریزش به عدد یک میلیون و ۴۲۳ هزار کاهش پیدا کرد. شاخص کل هم‌وزن، اما با ۴ هزار و ۹۶۰ واحد رشد به عدد ۴۷۳ هزار و ۴۶۸ واحد رسید. امروز نماد‌های شاخص‌ساز ِ فارس، فملی، فولاد، شستا، تاپیکو، شپنا و خودرو بیشترین تاثیر منفی را شاخص کل گذاشتند. نماد‌های شستا، فملی، سیتا، شپنا، فولاد، وتجارت و خودرو از پر تراکنش‌ترین نماد‌ها بودند.


شاخص کل فرابورس نیز امروز با ۶۹ واحد ریزش به عدد ۲۰ هزار و ۷۳ واحد کاهش یافت. نماد‌های کگهر و آریا بیشترین اثر مثبت و نماد‌های بپاس، هرمز، صبا، مارون و ذوب بیشترین اثر منفی را بر شاخص کل فرابورس گذاشتند. نماد‌های وسپهر، بیپوند، چخزر، دی، بگیلان، زملارد و تلیسه از پر تراکنش‌ترین نماد‌ها بودند.

در بازار امروز بورس، نماد‌های دلقما، دجابر، وآذر، پسهند، آپ، کترام و کساوه بیشترین افزایش قیمت و نماد‌های غبهنوش، خمحور، شبریز، شبندر، قنیشا، لبوتان و پتایر بیشترین کاهش قیمت را داشتند. در فرابورس نیز بیشترین افزایش به نماد‌های اشاد ۲، شاروم، قچار، تسه ۹۸۰۴، ثالوند، سدبیر و کی‌بی‌سی تعلق داشت. بیشترین کاهش قیمت نیز به نماد‌های حسینا، زدشت، بپیوند، تملی ۸۰۷، تسه ۹۸۱۱، تملی ۸۰۱ و تملی ۷۰۱ مربوط بود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی