تیتر امروز

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

عادل فردوسی پور: سلام به ایران عزیز، خیلی دلم تنگ شده بود+فیلم

کنفدراسیون فوتبال آسیا که گزارش مسابقه فینال لیگ قهرمانان آسیا را با گزارشگری عادل فردوسی‌پور پخش کرد، او در آغاز مسابقه گفت نمی‌تواند احساسات خود را کنترل کند. او که به نظر می‌آمد بغضش شکسته است، گفت: "سلام به ایران عزیز، نمی‌دانید چقدر دلم برایتان تنگ شده بود.

کد خبر: ۷۸۲۸۰
۲۱:۰۲ - ۲۹ آذر ۱۳۹۹
عادل فردوسی پور: سلام به ایران عزیز، خیلی دلم تنگ شده بود+فیلم
 
دیدارنیوز - تعداد فالوئرهای صفحه اینستاگرام کنفدراسیون فوتبال آسیا که گزارش مسابقه فینال لیگ قهرمانان آسیا را با گزارشگری عادل فردوسی‌پور پخش کرد، تا زمان پخش زنده مسابقه به ۲ میلیون و ۹۰۰ هزار رسید هرچند در پایان بازی به تدریج از تعداد دنبال‌کننده‌ها کاسته شد.

این مسابقه روز شنبه (۲۹ آذر) در دوحه، پایتخت قطر، بین تیم‌های پرسپولیس ایران و اولسان هیوندای کره جنوبی برگزار شد و با نتیجه دو بر یک به نفع اولسان به پایان رسید.

عادل فردوسی پور که بیش از دو سال فوتبال گزارش نکرده بود، در آغاز مسابقه گفت نمی‌تواند احساسات خود را کنترل کند. او که به نظر می‌آمد بغضش شکسته است، گفت: "سلام به ایران عزیز، نمی‌دانید چقدر دلم برایتان تنگ شده بود. به خودم گفته بودم خودت را اول بازی کنترل کن ولی....."
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی