تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

اولین تلفات لیگ در تبریز؛ دربی آذربایجان بدون مربی

روز گذشته و به فاصله چند ساعت ابتدا خبر اخراج علی‌رضا منصوریان از تراکتور و پذیرش استعفای وحید بیاتلو در هیات مدیره ماشین‌سازی منتشر شد تا مشخص شود زنوزی مالک هر دو باشگاه، کم‌حوصله‌ترین مدیر در لیگ برتر بیستم است.

کد خبر: ۷۷۴۹۳
۱۳:۴۲ - ۱۹ آذر ۱۳۹۹
اولین تلفات لیگ در تبریز؛ دربی آذربایجان بدون مربی

دیدارنیوز ـ گروه ورزشی: در پایان پنجمین هفته لیگ برتر، دو نماینده تبریزی این مسابقات با مربیان خود قطع همکاری کردند. روز گذشته و به فاصله چند ساعت ابتدا خبر اخراج علی‌رضا منصوریان از تراکتور و پذیرش استعفای وحید بیاتلو در هیات مدیره ماشین‌سازی منتشر شد تا مشخص شود زنوزی مالک هر دو باشگاه، کم‌حوصله‌ترین مدیر در لیگ برتر بیستم است. در پایان هفته پنجم لیگ برتر، تراکتور با ۶ امتیاز در رده دوازدهم جدول و ماشین‌سازی با یک امتیاز در پایین‌ترین رده یعنی پله شانزدهم قرار گرفتند و به نظر می‌آید این موضوع حسابی مدیران دو باشگاه تبریز را مکدر کرده است.

البته پس از باخت پرگل ماشین‌سازی به آلومینیوم اراک، اخراج بیاتلو مربی جوان و البته همیشه معترض ماشین، محتمل و حتی شاید عادی به نظر می‌رسید، اما جالب است که برچسب «اخراج» روی پیشانی منصوریان خورد و حداکثر تنبیه بیاتلو این بود که محترمانه نامه استعفای او را پذیرفتند.

این رفتار عجیب البته برای منصوریان غیرقابل هضم بوده است. سرمربی پیشین استقلال و ذوب‌آهن، فصل را با دو مساوی مقابل نفت مسجدسلیمان و نساجی مازندران آغاز کرد و پس از آن یک شکست خانگی برابر سپاهان داشت، تیم مس را در رفسنجان شکست داد و نهایتا هم به تساوی مقابل فولاد خوزستان رسید.

منصوریان روز گذشته حتی در جلسه تمرینی تراکتور شرکت کرد و با بازیکنان تیم ناهار خورد. پس از آن جلسه‌ای با نصیرزاده معاون باشگاه داشت که در این جلسه بحث‌هایی درباره نتایج تراکتور مطرح شد، اما حرفی هم از برکناری نشد. در ادامه منصوریان برای سفر یک روزه به تهران و سر زدن به خانواده اش بلیت گرفت. او در تبریز وقتی سوار هواپیما شد سرمربی تراکتور بود، ولی وقتی در تهران از هواپیما پیاده شد فهمید روی هوا و داخل هواپیما برکنار شده است!

در حالی که باشگاه تراکتور تبریز پس از برکناری علیرضا منصوریان هنوز به طور رسمی از جانشین او رونمایی نکرده، اما ظاهرا مذاکراتی با ساکت الهامی مربی سابق خود داشته داشته تا این تیم را به جایگاه خود بازگرداند. محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتور تبریز خواهان عقد قرارداد با الهامی شده در حالی که او دوران محرومیت خود را به دلیل رفتارهایش در فینال جام حذفی سپری می‌کند.

الهامی تا حالا کمتر از سه ماه از دوران محرومیت خود را پشت سر گذاشته است و طبق حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با محرومیت ۶ ماهه روبروست. با این حال در جزئیات حکم محرومیت وی اعلام شده است: طبق ماده ۵۵ مقررات انضباطی به مدت ۶ ماه از همراهی تیم خود محروم شد (با توضیح اینکه سه ماه آن به مدت یکسال تعلیق می‌گردد) و باید ۵۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

ظاهرا با این شرایط الهامی پس از دربی تبریز، می‌تواند روی نیمکت تراکتور نشسته و این تیم را هدایت کند. با این اوصاف روز یکشنبه آینده که دربی تبریز برگزار می‌شود احتمالا دو تیم بدون حضور مربی با هم دیدار خواهند کرد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی