تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

ذوالنور: با غنی سازی ۴.۲ درصد دشمن در اعمال تحریم تجدید نظر نمی کند

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به افزایش غنی سازی از ۳.۶۷ به ۴.۲ درصد گفت که با این میزان غنی سازی دشمن در مقابل اعمال تحریم ها تجدید نظر نخواهد کرد.

کد خبر: ۷۶۹۱۶
۱۲:۰۵ - ۱۱ آذر ۱۳۹۹
ذوالنور: با غنی سازی ۴.۲ درصد دشمن در اعمال تحریم تجدید نظر نمی کند
 
دیدارنیوز - حجت الاسلام مجتبی ذوالنور که در جلسه علنی صبح امروز سه شنبه و در جریان بررسی کلیات طرح «اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها و صیانت از حقوق ملت ایران» سخن می گفت اظهار کرد: بحثی که مطرح شد عمدتا موافقت با کلیات طرح بود زیرا در بخش عمده ای از این بخش دو فوریتی تکالیفی در تحقیق، توسعه و افزایش سطح غنی سازی و انباشت و نگهداری مواد مورد بحث قرار گرفته که با توضیحات آقای کمالوندی معلوم شد مجلس تکلیف مالایطاق نکرده و چنین چیزی شدنی است.

وی افزود: گام های پنج گانه غنی سازی ۳.۶۷ درصد برجامی را به ۴.۲ درصد رسانده اما طرح ما ۲۰ درصد و بالای ۲۰ درصد است زیرا دشمن با ۴.۲ درصد دردش نمی آید که در مقابل بر اعمال تحریم تجدید نظر و آن را لغو کند.

ذوالنور ادامه داد: مخالفت مخالفان این بود که این طرح باید قویتر باشد، کسی با اصل طرح مخالف نبود. می گفتند باید مشت محکمی زده شود. فقط یک نفر گفت این طرح احساساتی و تحت تاثیر شهادت دکتر فخری زاده است در حالیکه این طرح از قبل تهیه شده و چند ماه است روی آن کار می شود. مگر ما می دانستیم شهید فخری زاده شهید می شود؟

ذوالنور با بیان اینکه ایرادات مخالفان در مورد برخی مواد این طرح در زمان بررسی جزئیات قابل بررسی است گفت: ما روی کلیات بحث می کنیم و خواهش من این است که امروز از مجلس فریاد وحدت و اقتدار بلند شود. ما در کلیات نباید تزلزل داشته باشیم. بحث ما کلیات است و باید بالاترین رای را بیاورد که دشمن لرزه به تنش بیفتد. وقتی به جزئیات رسیدیم روی مواد بحث می کنیم.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: دشمن دیده که ما همه تعهداتمان را انجام دادیم و هر غلطی که می خواهد می کند. اگر عکس العمل درخور نبیند جسارتش بیشتر می شود. اگر شما در دیگ را باز کردید مطمئن باشید گربه مقابل مان حیا ندارد. آنها زبان زور، تقابل و مقابله به مثل را می فهمند. نباید در ما سستی و تزلزل ایجاد شود. اگر ما پیام اقتدار داشته باشیم خیلی بهتر از این است که به اصل موضوع تشکیک شبهه و تزلزل وارد کنیم تا خدای نکرده سستی در این مسئله ایجاد شود.
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی