تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

ادای احترام مسی به مارادونا؛ در روز آتش‌بازی بارسلونا

در هفته یازدهم لالیگا بارسلونا با درخشش لیونل مسی موفق شد از سد اوساسونا بگذرد. مسی که گل چهارم این بازی را به ثمر رساند بعد از پایان بازی پیراهنش را از تن درآورد. در حالی که زیر پیراهن بارسلونا، پیراهن شماره ۱۰ تیم نیواولدبویز را پوشیده بود. همان پیراهنی که زمان بر تن مارادونا بود.

کد خبر: ۷۶۷۸۹
۱۹:۰۳ - ۰۹ آذر ۱۳۹۹
آتش باران آبی اناری‌ها در روز ادای احترام مسی به مارادونا
 
دیدارنیوز - بابک مجیدی: در هفته یازدهم لالیگا، تیم بارسلونا در خانه میزبان تیم اوساسونا بود و در حالی که تیم تحت تاثیر درگذشت نابهنگام دیگو آراماندو ماردونا قرار داشت، آبی اناری پوشان موفق شدند آتش بازی به راه بیاندازند و با ۴ گل از سد حریفش بگذرند.

بارسلونا که انگیزه فراوانی برای زدن گل به این تیم داشت، فرصت‌های روی دروازه اوساسونا ایجاد کرد، اما ناکام ماند تا اینکه در دقیقه ۳۰ مسابقه در یک رفت و برگشت در محوطه شش قدم، مارتین برایویث موفق شد گل اول را به ثمر برساند. بارسلونا که اشتیاق گلزنی را بیش از پیش پیدا کرده بود، موفق شد ۱۲ دقیقه بعد روی شلیک تماشایی و سرضرب آنتوئین گریژمان گل دوم را به زیباترین شکل ممکن به ثمر برساند تا بارسلونا با برتری دو گله به رختکن برود.
 
آتش باران آبی اناری‌ها در روز ادای احترام مسی به مارادونا

در نیمه دوم باز هم بارسلونا بر حملات خود افزود و در دقیقه ۵۷ روی توپ گیری عالی گریژمان و هنرنمایی او کوتینیو صاحب موقعیت شد و او هم به راحتی گل سوم را به ثمر رساند. مسی که انگیزه زیادی برای زدن گل داشت موفق شد گل چهارم را با حرکت انفرادی به ثمر برساند. و توپ را از پشت محوطه هیجده قدم در درون دروازه قرار دهد و بعد از آن شادی گل منحصر به فردی انجام دهد. او با در آوردن لباس خود و نشان دادن لباس شماره ۱۰ تیم نیواولد بویز، لباسی که روزگاری بر تن دیگو آراماندو مارادونا بود،  به اسطوره هم وطنش ادای احترام کرد.  بارسلونا با این برد ۱۴ امتیازی شده و ۷ پله صعود کرد و در رده هفتم قرار گرفت.  
 
آتش باران آبی اناری‌ها در روز ادای احترام مسی به مارادونا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی