تیتر امروز

حمله ایران به اسرائیل/ آژانس: آسیبی به سایت‌های هسته‌ای وارد نشد/ لحظه هدف قرارگرفتن چند ریز پرنده در اصفهان +ویدیو
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

حمله ایران به اسرائیل/ آژانس: آسیبی به سایت‌های هسته‌ای وارد نشد/ لحظه هدف قرارگرفتن چند ریز پرنده در اصفهان +ویدیو

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
لیگ‌های برتر اروپایی:

آقای خاص گواردیولا را شکست داد بارسلونا به اتلتیکو مادرید هم نه نگفت

بعد از اتمام بازی‌های ملی در اکثر نقاط دنیا، مسابقات لیگ‌های برتر اروپایی پیگیری شد که بایرن مونیخ برابر وردربرمن به تساوی رسید، چلسی با ثبت یک برد و کلین شیت به صدر جدول رسید. رئال مادرید هم با یک بازی بد از شکست برابر ویارئال نجات یافت.

کد خبر: ۷۶۲۰۹
۲۱:۰۴ - ۰۱ آذر ۱۳۹۹
رئال از بحران خارج نشد، پیروزی چلسی و تساوی بایرن
 
دیدارنیوز – بابک مجیدی: لیگ‌های برتر اروپایی امروز با چند دیدار پیگیری شد که مهم‌ترین دیدار‌ها را با هم مرور می‌کنیم:

انگلستان: چلسی به صدر جدول انگلستان رسید
در هفته نهم لیگ برتر انگلستان، چلسی در خانه نیوکاسل میهمان این تیم بود، شاگردان فرانک لمپارد که با درخشش ادوارد مندی به روز‌های اوچ گذشته خود برگشتند، در همان دقایق ابتدایی از دفاع ۱۰ نفره شاگردان استیو بروس گذشتند و در نهایت موفق شدند روی اشتباه مهلک فدریکو فرناندز روی تاثیر بن چیلول به گل اول برسند. چلسی در نیمه اول صاحب چند موقعیت هم شد، اما گلی به ثمر نرسید. در نیمه دوم هم نیوکاسل که به دنبال حداقل امتیاز در این دیدار بود، چند موقعیت روی دروازه مندی ایجاد کرد، اما مندی گلری نبود که از این موقعیت‌ها تیمش را به دردسر بیاندازد. در نهایت روی حرکت زیبای تیمو ورنر که با سرعت بالای خود از بین دو مدافع عبور کرده بود توپ را در موقعیتی تک به تک به آبراهام سپرد و او هم با یک ضربه آرام چلسی را به گل دوم و پیروزی رساند. چلسی با این برد موقتا با یک بازی بیشتر به صدر جدول انگلستان رسید و باید منتظر نتیجه دیدار لیورپول و لسترسیتی بماند.
 
رئال از بحران خارج نشد، پیروزی چلسی و تساوی بایرن
 
آقای خاص با شکست گواردیولا به صدر جدول رسید
در هفته‌ی نهم، در ورزشگاه تاتنهام هاتسپر، منچسترسیتی برای بهبود وضعیت جدول خود به لندن آمد تا با پیروزی در این دیدار به آنچه می‌خواهد برسد. اما شاگردان ژوزه مورینیو با ارائه بازی تدافعی و استفاده از ضد حملات خود با اتکا به سرعت سون و کین به گل برسد. اتفاقا شاگردان آقای خاص در همان ابتدای کار روی حرکت زیبای تاکی اندومبله به گل اول رسید و به دفاع محض فرو رفت. تاتنهام بهترین نحوه تاکتیکی را به بازی گرفت و موفق شد در نیمه اول با خنثی کردن همه‌ی حملات منچسترسیتی نیمه اول را به پایان برد. در نیمه دوم منچسترسیتی به دنبال حملات بیشتر بود، ولی مهاجمان این تیم هیچ نشانی از منچسترسیتی سال‌های پیش نداشتند. مورینیو در نیمه دوم لوسلسو هافبک طراح و خلاق آرژانتینی را به زمین فرستاد و با اولین لمس توپ خود موفق شد با عبور دادن توپ از بین پا‌های ادرسون گل دوم تیمش را به ثمر برساند تا مورینیو رقابت جذاب را برای هفتیمن بار از گواردیولا ببرد. در ادامه همه‌ی حملات شاگردان پپ به جایی نرسید و تاتنهام به همراه مورینیو موفق شد با ۳ امتیاز حساس این دیدار به صدر جدول برسد منچسترسیتی هم با ثبت دومین شکست خود به رده دهم سقوط کرد.
 
رئال از بحران خارج نشد، پیروزی چلسی و تساوی بایرن

اسپانیا: رئال همچنان روی دور ناکامی
در هفته‌ی دهم لالیگا، رئال مادرید در ورزشگاه د لا سرامیکا، میهمان ویارئال بود. شاگردان زیدان که در این دیدار، راموس، بنزما، والورده را در اختیار نداشتند، اما خیلی زود موفق شدند روی ضربه سر آرام ماریانو دیاز به گل برتری برسند. این بازی که از لحاظ تاکتیکی و ایجاد موقعیت بسیار ضعیف بود، در نیمه دوم، ویارئال صاحب یک ضربه‌ی پنالتی شد که جرارد مورنو موفق شد این توپ را تبدیل به گل کند  و ویارئال را از باخت نجات دهد. هرچند ویارئال در ادامه صاحب چند موقعیت عالی شد، اما رئال و زیدان خوش شانس بودند که در این دیدار به حداقل امتیاز رسیدند. رئال با این تساوی به رتبه چهارم سقوط کرد و ویارئال تا رده‌ی دوم بالا آمد.
 
رئال از بحران خارج نشد، پیروزی چلسی و تساوی بایرن
 
ترشتگن ۳ امتیاز به اتلتیکومادرید هدیه داد
در ادامه‌ی هفته‌ی دهم لالیگا، بارسلونا به دیدار اتلتیکو مادرید رفت، اما شاهکار ترشتگن در آخرین دقایق نیمه اول، با خروج مهلک خود به میانه‌ی میدان زمینه به ثمر رساندن گل برتری شاگردان دیگو سیمئونه در این دیدار شد. بارسلونا که در لالیگا وضعیت خوبی ندارد و در رده دهم جدول قرار گرفته بود، به دنبال برد در این دیدار بود، اما دفاع فشرده شاگردان دیگو سیمئونه که در اجرای آن، خبره و توانمند هستند، اجازه قدرتنمایی به بازیکنان بارسلونا را ندادند. هر چند بارسلونا چند موقعیت نصفه نیمه ایجاد کرد، اما خیلی به هدف نزدیک نشدند. در ادامه اتلتیکو دو بار توسط سائول و یورنته صاحب موقعیت شد که یک بار ترشتگن و دیگری تیر دروازه مانع فروپاشی دروازه شد. بازی تا دقیقه ۴۵ بسیار کند و کم موقعیت دنبال شد و در ادامه روی پاس اشتباه پیکه توپ با ارسال پاس کوکه به یانیک کاراسکو رسید و او با یک دریبل تماشایی ترشتگن را که تا میانه میدان جلو آمده بود جا گذاشت و با خیال راحت گل برتری تیمش را به ثمر رساند.

در نیمه‌ی دوم بارسلونا هم خیلی رمقی برای زدن گل تساوی و برگشت به بازی را نداشت و حتی با آمدن ترینکائو، کوتینیو و مارتین برایتوایت هم تاثیری در حملات تیم اتلیتکو نداشت. شاگردان سیمئونه که از گل برتری به خوبی و هوشمندانه دفاع می‌کردند در نیمه دوم خیلی موقعیتی روی دروازه ترشتگن ایجاد نکردند و نتیجه را حفظ کردند. در ادامه دیگو کاستا بعد رهایی از مصدومیت وارد میدان شد و با همان تکنیک خود سعی بر حفظ نتیجه داشت و حتی موقعیت‌هایی هم داشت، اما بی نتیجه ماند. در نهایت این دیدار با همان یک گل کاراسکو به پیروزی رسید و با ۲۰ امتیاز راهی صدر جدول شد. بارسلونا هم باخت و در همان رده دهم باقی ماند.
 
آقای خاص گواردیولا را شکست داد رئال از بحران در نیامد

آلمان: بایرن به یک امتیاز راضی شد
در بوندس لیگا، بایرن مونیخ قهرمان همیشگی آلمان، با وجود حضور ستاره‌ها در ترکیب اصلی، اما برابر وردربرمن کاری از پیش نبرد و به یک امتیاز راضی شد. در این بازی ابتدا ماکسیمیلیان اگستین موفق شد در انتهای نیمه اول گل اول تیمش را به ثمر برساند تا تیمش با روحیه‌ی بالایی نیمه دوم را آغاز کند، اما بایرن مونیخ که خیلی به باخت در این دیدار راضی نبود موفق شد در دقیقه ۶۲ توسط کومان کار را به تساوی بکشاند. بایرن در ادامه هرچه موقعیت به دست آورد به در بسته خورد و در نهایت به یک امتیاز بازی رضایت داد.
 
رئال از بحران خارج نشد، پیروزی چلسی و تساوی بایرن

سایر نتایج لیگ‌های برتر اروپایی:

انگلستان:
برایتون ۲ – ۱ استون ویلا
منچستر یونایتد 1 - 0 وست برومویچ

اسپانیا:
لوانته ۱ – ۱ الچه
سلتاویگو 2 - 4 سویا

آلمان:
هوفنهایم ۳- ۳ اشتوتگارت
بایر لورکوزن ۲ – ۱ آرمنیا بیله‌فلد
مونشن گلادباخ ۱ -  ۱ آگزبورگ
شالکه ۰ – ۲ ولوفسبورگ
اینتراخت فرانکفورت 1 - 1 لایپزیش
هرتابرلین 2 - 5 دورتموند
 
ایتالیا:
لاتزیو 2 - 0 کروتونه
اسپزیا 0 - 0 آتالانتا
یوونتوس 2 - 0 کالیاری 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی