تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

نتانیاهو: چهره اسرائیل و خاورمیانه را تغییر می‌دهیم

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در سخنانی گفت که با آغاز همکاری میان یهودیان و عرب‌ها چهره این رژیم و خاورمیانه تغییر میکند و این جریانی است که در خارج آغاز شده و باید به داخل اراضی اشغالی هم کشانده شود.

کد خبر: ۷۵۳۳۲
۰۹:۴۶ - ۲۰ آبان ۱۳۹۹
نتانیاهو: چهره اسرائیل و خاورمیانه را تغییر می‌دهیم
 
دیدارنیوز - به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در سخنانی در جریان جلسه کنست (پارلمان این رژیم) اظهار کرد: من نخست‌وزیر همه شهروندان اسرائیلی هستم و عرب‌ها نیز شهروند ما بوده و مانند دیگر شهروندان مستحق خدمات اساسی هستند.

وی ضمن تحسین موفقیت همکاری میان عرب‌ها و یهودیان ساکن اراضی اشغالی در زمینه مهار موج نخست کرونا، افزود: با آغاز همکاری میان یهودیان و عرب‌ها چهره اسرائیل و خاورمیانه را تغییر خواهیم داد.

نتانیاهو ادامه داد: همکاری میان یهودیان و عرب‌ها منجر به کاهش شیب نمودار شیوع کرونا در "اسرائیل" شد.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه تأکید کرد که وی به همراه رهبران جهان و در میان آنها رهبران کشورهای عربی برای دستیابی به میلیون‌ها واکسن کرونا تلاش می‌کند.
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی